Начало Здравна медиа Здравни новини CredoWeb – здравето на един клик разстояние

CredoWeb – здравето на един клик разстояние

CredoWeb – здравето на един клик разстояние - изображение

CredoWeb e първата социална платформа  в България, която свързва медици, дентални лекари, фармацевти, пациенти, институции, компании и всички, които споделят концепцията за здравето като начин на живот.  Стартира през 2013 г. с амбицията да даде възможност на лекарската гилдия да популяризира в интернет професионалните си постижения, да си върне доверието на обществото  и да избере нов модел на работа, основан на качество на услугите, модерна презентация и комуникация. Бързо надраства  етикета „лекарски фейсбук” , давайки атрактивни възможности и за другите участници в системата на здравеопазването. Днес в нея участват  над  9000 медицински специалисти,  над 2000 лечебни заведения, 500 аптеки, множество организации. Десетки хиляди потребители всеки ден влизат в CredoWeb, за да търсят решение на здравния си проблем.

Провокацията
Темата за здравето заема все по-значимо място  в интернет.  80% от потребителите в световен мащаб търсят информация за лечение  и здравословен живот  онлайн.  По данни на Европейската комисия  6 от всеки 10 европейци ползват  мрежата, когато се нуждаят от здравни съвети, а 90% твърдят, че интернет им е помогнал. У нас над 65% от населението вече е в интернет, а активните дигитални потребители, които купуват и продават онлайн, са над 1 млн. и непрекъснато нарастват.

Защо CredoWeb
Името идва от латинската дума credo, която означава верую, водеща идея,  ценностна система, свързана с доверие и надеждност.  Изграждането на доверие е основна цел на създателите на платформата. Лекарите в нея получават защитено интернет пространство,  в което могат да споделят свои постижения, терапевтични методи, да участват в професионални дискусии, да коментират актуални здравно-политически проблеми.   В системата не се допускат анонимни потребители. Медицинските специалисти се регистрират с  имейл и УИН, което елиминира риска от шум в системата. Пациентите имат право да коментират само ако са регистрирани. За потребителите доверието се поражда  от факта, че имат пряк достъп до експертна информация, поднесена от първо лице. Това им помага по-бързо да се ориентират и да изберат подходящия за тях специалист.

Медицинските специалисти в CredoWeb
Те получават достъп до полезна  информация и обучение. Комуникират с колеги, пациенти, институции и дискутират важни общественозначими теми. Могат да публикуват научни материали  и да ги насочват към колеги. Дават съвети за здравословен начин на живот и превенция на заболявания, ориентирани  към пациенти. Споделяйки  професионалния си опит и постижения, те получават шанс да изградят имидж и да поддържат онлайн репутацията си.  Лечебните заведения също могат да популяризират интерактивно нова апаратура, терапевтични методи, постиженията на екипите си. „CredoWeb утвърждава авторитета на лекаря, помага на пациентите да стигнат по-лесно до специалиста и да му се доверят“, твърди проф. Пламен Кинов, шеф на Клиниката по ортопедия и травматология в УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ“.

Ползата за потребителите
Чрез  CredoWeb потребителите получават възможност  да направят информиран избор на лекар, ориентирайки се по неговата активност. Те могат  да комуникират с медицински специалисти, институции и организации, като ги следват, задават им въпроси и като коментират актуални теми. Потребителите откриват експертна информация за  научни постижения, нови подходи в лечението и здравни новини, генерирани от участниците в мрежата. За тях платформата е шанс да открият изгодни промоции в аптеките в своя град.

CredoWeb и фармацевтичният бизнес
Компаниите могат да комуникират продукти и здравни проблеми, за които предлагат решение. Платформата  е благодатна за  ОТС и хранителни добавки, които директно се представят пред потребителите. CredoWeb e инструмент и за дигитален маркетинг на  продуктите с рецепта към медицински специалисти в затворената част на платформата. Брандът на компанията и продуктите й се налага  чрез информационни статии, видеа, интервюта, игри и споделяне  на истории на пациенти.  
Аптеките популяризират промоциите си
Сега аптеките в платформата имат възможност да наложат бранда си, изграждайки пълноценен профил и публикувайки  информация за продукти, които са им важни.  От началото на май тяхната активност ще стане още по-видима в специалния модул ПРОМОЦИИ, където ще рекламират отстъпките си и ще получават обратна връзка от клиентите си.  Това ще им помогне да привлекат  активни и лоялни клиенти. За аптеките  това е допълнителен канал за реализация на продукти,  надграждащ стандартните рекламни брошури. Той експлоатира  дигиталния дискаунт модел като успешна форма на комуникация и продажби на продукти към краен потребител.

БЛС стартира електронното обучение за лекари през CredoWeb
Българският лекарски съюз избра платформата, за да реализира чрез нея електронното продължаващо медицинско обучение за лекари, което стартира през май. В CredoWeb  участват също Българския фармацевтичен съюз, научни дружества, пациентски организации, университети. За институции като Министерството на здравеопазването, НЗОК, ИАЛ, това e удобен начин да подобрят комуникацията със своите партньори и членовете си и да си гарантират необходимата им обществена прозрачност.

Предизвикателствата
CredoWeb е предизвикателство и за медицинските специалисти, и за институциите, и за бизнеса, и за пациентите, защото дава големи възможности, като същевременно изисква нагласа за дигитална активност и ангажираност. От няколко месеца CredoWeb прави уверени крачки и в Австрия като тест за чуждия пазар. Двигателят на CredoWeb са опитни маркетинг и PR експерти и млади, модерни  ИТ специалисти, приели този проект като лична и обществена кауза.



5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ НОВИНАТА

НОВИНАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

ЛайфстайлПсихологияСнимкиЛюбопитноСоциални грижиНовини