Начало Здравна медиа Видео Тонус и спорт Как да отслабнем в обедната почивка, съветва Мартин Гергов

Как да отслабнем в обедната почивка, съветва Мартин Гергов

Как да отслабнем в обедната почивка, съветва Мартин Гергов - изображение

 Как да отслабнем е един от най-често задаваните въпроси. И отговорът му не е никак сложен – фитнес и диета за отслабване. С храненето за отслабване, обикновено се справяме. Това е по лесната задача. Но, когато стане дума за тренировки във фитнес залата! Ами?!

Фитнес центрове днес има във всеки град и почти във всеки квартал. Цените за посещенията им са все по приемливи и реално погледнато няма причина, която да възпрепятства тази безценна здравна инвестиция. Инвестицията наречена здраве. Но има един фактор, който понякога може да ни спъне сериозно! И този фактор е времето!

Времето с което разполагаме в големите градове сериозно ни притиска и понякога, колкото и да ни се иска да отидем във фитнес залата. Уви! Отлагаме за вечерта, но се чувстваме изморени в края на работния ден или пък задръстването ни хваща. Отлагаме за сутринта, но сънят все не ни достига и така все отлагаме, и отлагаме, и пак отлагаме! И в един момент виждаме как отложеното ни време за фитнес се е превърнало в отложени мазнини в областта на корема и дупето в компанията на отпуснати мускули. И това е само на пръв поглед. Излишните мазнини и отпусната мускулатура, обикновено са хванали за ръка забавяне на метаболизма (каквото хапнеш и всичко ти се лепи) , липса на желание за секс, лошо настроение, по бързо износване на ставите и още, и още все неприятни неща. И всичко това се отразява и на работата ни, и на живота ни! О, не!

Времето е безценно, също като здравето и ако не ни остава време за фитнес преди или след тренировка! Тогава хайде към фитнес залалата по време на обедната почивка.

В по-голямата част от фирмите в България обедната почивка е около час. Това е предостатъчно време да си направиш тренировка във фитнес залата. Разбира се условието е да има голям фитнес център в близост до работното ви място.

Как да отслабнем само за час тренировка!

Дори по малко от час време е достатъчно да се направи качествена тренировка в обедната почивка. За целта обаче, трябва да си създадем организация. А ето я и нея:

1-ВО: ХАПНЕТЕ, НО НЕ ПРОСТО НЕЩО ПО ВРЕМЕ НА ТРЕНИРОВКА

Хапнете храна богата най-вече на белтъчини по време на работа, като храненето трябва да бъде 1 час преди тренировка за да може храната да се разгради и да подпомогне тренировката. Консумацията на най-вече на богата на белтъчини храна, предпазва мускулатурата от разграждане и активно участва в процеса за загубата на мазнините.

Да хапнем обаче по време на работа не винаги е лесна задача. Не винаги е удобно да извадиш кутията с пилешка пържола, телешки кюфтенца или риба, салата от зеленчуци, оризовки и т.н.

Тогава на помощ идва протеиновия шейк. Изпийте порция протеинов шейк, който предварително сте си разтворили в студено прясно мляко, сок или вода. Пие се за секунди и няма да попречи на работата ви. Лесно е нали? ?

2-РО: КАК ДА ОТСЛАБНЕМ С УПРАЖНЕНИЯ В РАМКИТЕ НА ЧАС

И ето ни във фитнес залата, готови за тренировка в рамките на около час. Първият въпрос, който обикновено запчова да ни мъчи е какви упражнения за отслабване да правим! Днес има толкова много упражнения в отговор на въпроса – как да отслабнем, които признайте си – объркват ни, нали? Особено, когато времето ни притиска. Ако имаме достатъчно време за фитнес можем да правим много упражнения за отслабване, както и да посещаваме групови занимания по Kangoo Jumps, Yoga, Spinning, TapOut, Body Pump, Zumba, Muay Thai, Power Jump, Pilates и други аеробни програми.

Но когато разполагаме само с около час тренировка, тогава няма по добри упражнения от базовите упражнения.

Базовите упражнения са основата без която не можем да градим красиво и здравословно тяло. И точно тези и само тези упражнения ще бъдат най-точният отговор на въпроса – как да отслабнем в рамките на час време за фитнес. По време на тренировка с базови упражнения се горят и много повече калории, сметнати като време в сравнение с някоя аеробна групова програма. При базовите упражнения участват и други мускулни групи, които подпомагат движението и така с едно упражнение натоварвате качествено и други мускулни групи.

  • Примерна тридневна програма за отслабване

Фитнес и спа център „Pulse”, www.pulsefit.bg , тел. 0700 44 04

Внимание: Не забравяйте да загреете с 5 минути лек крос на бягащата пътека, кростренажора или велоергоеметъра. След което направете и загрявка на цялото тяло. Засичайте почивката (1 минута) между сериите с хронометър. Тренирайте през 1 ден (т. е. един ден тренирате, един ден почивате, един ден тренирате и т. н.). Посочената тренировъчна програма е за начинаещи(ако сте напълно начинаещи – правете полoвината от работните серии) и средно напреднали потребители, които са ограничени във времето си за тренировки.

Информацията е предоставена от фитнес и спа център „Pulse”

Още по темата:

5.0, 2 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ ВИДЕОТО

ВИДЕОТО Е СВЪРЗАН КЪМ

КатегорияСпорт и туризъмВидео