Начало Здравна медиа Интервюта Лекарите говорят Здравето е най-голямото ни богатство - интервю с Георги Аврамов и Свилен Милушев от NatureOn

Здравето е най-голямото ни богатство - интервю с Георги Аврамов и Свилен Милушев от NatureOn

Здравето е най-голямото ни богатство - интервю с Георги Аврамов и Свилен Милушев от NatureOn - изображение

Георги Аврамов и Свилен Милушев са съдружници в бързоразвиващата се компания NatureOn. От скоро NatureOn стъпи на българския пазар, предлагайки висококачествени хранителни добавки, произведени в Германия.

Представете се в няколко думи!
Свилен Милушев:   С Георги сме приятели от 18 години. Запознахме се в Националната Търговско-Банкова гимназия, където бяхме съученици. В последствие бяхме колеги и в университета и така до днес - събираме се в една компания, семействата ни са в чудесни отношения, гоним заедно мечтите и целите си.
Георги Аврамов: Именно доброто приятелство ни накара да създадем проекта NatureOn. И двамата вярваме в доверието и коректните отношения между хората и точно това искаме да отправим като послание към нашите клиенти. Не на последно място смятаме, че за да бъде един проект добър и успешен, то той трябва да е изграден от професионалисти, които са доказани специалисти в своята област.
Свилен Милушев: Затова и сме горди, че в нашият екип участват изключителни професионалисти, всеки от които дава частица от себе си, за да може заедно да създадем нашия продукт: хранителните добавки NatureOn.

Какво ви накара да се обърнете към бизнеса с хранителни добавки?
Георги Аврамов: Към този бизнес ни насочи най-вече убеждението, че трябва да се нучим да ценим здравето си и да се грижим за него. Защото здравето е най-голямото ни богатство. Всъщност,  това е и мотото на нашата компания. 
Свилен Милушев: За добро или лошо живеем в динамичен свят, в който всеки от нас води забързано, а често и напрегнато и стресово ежедневие. В допълнение на това, започваме да се храним все повече “на крак” и здравословната храна се превръща в дефицит за нас. А от това страдат само и единствено организма и здравето ни. Затова вярваме, че качествените хранителни добавки са онзи верен помощник, който може да ни донесе липсващите вещества, за да се чувстваме и изглеждаме по-добре. Това е и основаната причина NatureOn да е тук.

Хранителните Nature ON добавки се произвеждат в Германия, по подобрени формули. Това означава ли, че по-високото качество и транспортни разходи са водещи в определянето на цената?
Георги Аврамов: Водещо при определяне цената на един продукт е само и единствено качеството му и неговата производствена себестойност. Истината е, че когато съставяхме концепцията на NatureOn решихме да заложим на три основни неща: съдържание, качество и количество. Ето защо нашите продукти са с подобрени формули и с високо съдържание на активни вещества, за да могат клиентите ни наистина да усещат ефекта от това, което приемат.
Свилен Милушев: За да гарантираме качеството на бранда се обърнахме към завод в Германия с 25 годишен опит в бранша, който да сертифицира и произведе нашите добавки. И не на последно място - създадохме продукти, които дават възможност за минимум едномесечен прием. Така всеки клиент може лесно да следи добавките, които приема и да контролира спокойно месечния си бюджет. Нещо повече! При изготвянето на нашият MultiVit ON предвидихме едномесечния прием да е за тричленно семейство, което от своя страна означава, че един клиент може да ползва този продукт за цели 90 дни. 
Георги Аврамов: И едва след като създадохме продуктите ни така, че да отговарят на нашата философия и високи изисквания, ние помислихме за нашите крайни цени. Мисля, че това е правилният и най-лоялният към клиента подход. Защото клиентът е преди всичко и той трябва да знае за какво харчи своите пари.

Кои са стартовите продукти, които предлагате на българския пазар и защо решихте точно те да дадат „on”на вашия бизнес?
Свилен Милушев: В интерес на истината ние сме в готовност да предложим още по-богата и интересна гама на нашите клиенти. Но решихме стартът на проектa NatureOn  да бъде с четири пилотни продукта, с които да обхванем максимално широк кръг от клиенти - на различна възраст, с различни интереси и приоритети.
Георги Аврамов: Първите продукти NatureOn са:
- AntiAge ON - Нашият подарък за всеки, който цени себе си и полага грижа за външния си вид. Този продукт е уникален за тези, които искат кожата им да изглежда страхотно, без значение на възрастта и пола.
- MultiVit ON - Искахме да направим нещо, което да е полезно за цялото семейство. Затова създадохме мултивитаминна формула, обогатена с много минерали и добавени към нея лутеин и коензим Q10. A за да е още по-достъпен, MultiVit ON е в опаковка от 90 капсули, достатъчни за месечения прием на тричленно семейство.
- Slim ON - Това е продукт, с който подаваме ръка на всички, които се борят с килограмите и искат да са във форма. Направихме комбинация от зелено кафе и хром, за да може успешно да овладеем апетита и да атакуваме излишните килограми.
- Omega 3-6-9 ON - Нашите клиенти, които спортуват активно знаят: омега мастните киселини са задължителна част от дневното меню. Сега ние предоставяме пълния комплекс, за да допринесем за добрата сърдечна работа и успешното възстановяване.  

Вашата компания се стреми да изгради нова култура на общуване с клиенти, контрагенти  и партньори. Бихте ли разказали малко повече за мисията на NatureOn!
Свилен Милушев: Стартирането на проектa NatureOn бе дълъг процес, в основата на който стои желанието ни да създадем нов бизнес модел. В него най-важно място заемат качеството, коректността и добрите партньорски отношения. Вярваме, че бизнесът в България има нужда точно от това: на пазара да се появяват качествени продукти;  да се представя лоялна и коректна информация и реклама към клиента;  да се изграждат стабилни и устойчиви отношения между контрагентите.
Георги Аврамов: Ние не разглеждаме нашите клиенти само като купувачи, а нашите контрагенти просто като търговци. Всеки от тях е важна и незаменима част от нашия проект и ние ценим тяхното мнение и търсим обратна връзка. Готови сме да положим всички усилия те да бъдат доволни от това, че са избрали NatureOn. Готови сме и да отговорим на всеки въпрос и коментар, зададен и в нашите информационни канали: сайтът на NatureOn http://natureonbg.com/  и официалната ни FB страница https://www.facebook.com/natureonbg/




3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ С ИНТЕРВЮТО

КОМЕНТАРИ КЪМ ИНТЕРВЮТО

ИНТЕРВЮТО Е СВЪРЗАН КЪМ

КатегорияЛюбопитноИсторияСнимкиСпортПроизводителиАлт. медицинаЛеченияНовиниБотаникаЗдравни съветиНормативни актовеОткритияЛайфстайл