Жулиета Боюклиева: Професионалната козметика за лице и тяло Jean d'Arcel е едно предизвикателство за професионалистите.
Жулиета Боюклиева е една съвременна млада жена, чието ежедневие е разкъсано между семейството и работата в нейния козметичен център. Тя е и официален представител за България на една марка, която тепърва навлиза в България и със сигурност ще стане трайна част от грижата за лице и тяло на всеки човек, който проявява поне малко интерес към това да изглежда добре и да младее, без значение от годините в личната карта. Jean d'Arcel е иновативна и ефективна козметика за лице и тяло, която тепърва ще ви покаже какво може.
Фрамар: Представете се за читателите на "Фрамар".
Казвам се Жулиета Боюклиева, официален вносител и представител за България на една от най-авангардните марки медицинска козметика. Занимавам се професионално с това да правя хората красиви и се надявам, че успявам. Голяма част от деня ми минава в моя център за красота, където заедно с екипа ми работим с директни клиенти. Тук организираме и демонстрации пред професионалисти, работим върху сайта и консултираме всички, които желаят да научат повече за своята красота и здраве. Останалата част на деня посвещавам на семейството си и на много други неща, с които е пълно ежедневието на една съвременна жена.
Фрамар: Вие сте официален вносител на марката Jean d'Arcel, разкажете повече за нея?
Да, имам удоволствието да представлявам Jean d'Arcel Cosmetique в България. Една много популярна марка в Европа, която носи усещане за лукс, има бърз резултат и е основно насочена към компетентна грижа за кожата. Интересна е методиката на въздействие, която щади клетките и им дава сила и ги обгръща като пашкул. Важно е да се мисли за бъдещето - какво ще се случи с кожата ви месец или година след употребата на продукта. Това бе едно от нещата, които ме спечелиха – че се мисли много за потребителя и за неговото здраве и красота!
Фрамар: От колко време тази марка е в България ?
Марката се продава в България от 2007 година, като основни наши клиенти са професионални студиа за красота, СПА хотели, аптеки и хора, които обичат да се грижат за кожата си с хубава козметика. Развиваме се в две основни насоки – индивидуалните клиенти и потребителите на едро, като се стремим да задоволим всяка от тези групи с техните особености.
Фрамар: С какво продуктите на Jean d'Arcel се отличават от останалите, които се предлагат на пазара ?
Предимствата на козметиката са наистина много :
Асортимент - професионалистите, които избраха тази марка се радват на уникално богат асортимент от продукти с атрактивни съставки - последен хит в производството на козметика е ползването на екстракти от стволови клетки на ябълка. Използването на чист хиалурон в крем за лице е невероятно лесен и много безопасен начин за тотална хидратация. Екипът, който се грижи за създаването на нови продукти, непрекъснато работи и по обновяването на старите серии с нови съставки, Така една от най-продаваните серии ВИТАМИНЕ, освен витамини А,С,Е,F,H,В е обогатена с екстракт от уникалната гъба Кумбуха - известна в Русия и Китай като гъбата на дългият живот, която удължава животът на клетките. Състава на старите серии е обогатен и с екстракт от ферментирал черен чай, патентовани активни съставки, които увеличават производството на колаген и еластин и удължават живота на клетките Pro sirt 1 , Aquaxyl, R3 Detox Complex и много, много други…
Ефект – сигурна съм, че ви направиха впечатление изброените по-горе съставки. Те са използвани в повечето кремове за употреба от крайните потребители. Всеки, който използва продуктите ще усети тотална промяна в профила на кожата си само след няколко седмици. Част от продуктите на Jean d'Arcel cosmetique са предназначени само за употреба от професионалисти козметици, дерматолози, пластични хирурзи.. Сега си представете да посещавате професионален козметик, който да приложи ампули, маски и кремове с козметична апаратура и вие да продължите грижата в къщи? Ефектът е несъмнен. Виждала съм как патологично акне се успокоява, как бръчките от дълбоки приемат много по-умерен вид, как се прибират торбичките под очите само от една процедура!
Jean d'Arcel щади клетките и предпазва кожата - всички продукти са дерматологично тествани, не се правят тестове върху животни , на сайта на козметиката www.jeandarcel.bg има публикувани всички сертификати за качество и производствен контрол. Искам да отбележа и основните стремежи на компанията да произвежда щадящи продукти. В резултат на което се появи БИО серия НАТЮРЕЛ, без парабени със 75% естествени съставки...
Не на последно място - за всичко, което предлага марката, цените са по-достъпни в сравнение с други марки на същото ниво, които се продават в България.
Фрамар: Как решихте да се заемете с тази трудна задача да наложите една напълно непозната за страната ни марка? Може ли жена да бъде добра в бизнеса? Кои са подводните камъни пред всяко такова начинание?
Да, признавам, че налагането на нова марка, напълно непозната в България, не беше лесно. Основните въпроси, които хората ми задаваха бяха свързани основно с качеството и най-вече не толкова с ефекта, колкото с евентуални лоши последствия след употреба. Аз ежегодно посещавам завода производител и имах възможност да видя целия производствен процес от близо. Моята твърда убеденост в качеството на предлаганият продукт, както и всеотдайната работа на екипа, с който работим с всеки отделен потребител бяха от решаващо значение в изграждането на мрежата от клиенти. А и както споменах, ние работим с много професионалисти козметици. Част от тях са работили в чужбина и познаваха много добре Jean d'Arcel cosmetique. Така чрез хората, които работят с продуктите, ние стигаме и до крайният клиент.
Фрамар: Как е организирана системата на разпространение на продуктите?
Ние работим с козметични и СПА центрове, откъдето най-лесно физически всеки клиент би могъл да стигне до продуктите на козметиката. И това е най-правилният вариант от гледна точка на консултация и избиране на най-подходящият крем. От скоро имаме и онлайн магазин www.jeandarcel.bg , в който има много подробни описания на продуктите и как те действат на кожата, като тук човек сам си избира подходящият продукт. Искаме като една съвременна компания да се развием в областта на интернет търговията с една модерна платформа, която ще отговори на адресите и на големи и на малки потребители от цялата страна.
Фрамар: За или против мулти-левъл маркетинга в козметичния бизнес?
Против. Смятам за нормално да се купува козметика от места, където тя се съхранява по подходящ начин, продава се от хора, които знаят какво продават и могат да ви консултират. Ако предпочитате да си купите продукт от непознат човек и се доверявате на продукт, който не е купен от оторизиран за това дистрибутор с подходяща складова база, вие поемате доста голям риск. Не знам дали си струва, вероятно не...
Фрамар: Какво е вашето мнение - грижи ли се съвременната българка за външния си вид? А съвременния българин, защото вие имате и продукти за мъже, нали?
Българката е много красива жена. Освен това тя е и много умна и като такава знае, че грижата за външният вид е толкова важна, колкото грижата за семейството, децата, бизнеса. Аз наблюдавам ежедневно желанието и способностите на българската жена да полага грижи за себе си чрез козметика и природосъобразен начин на живот.
Напразно някои клишета, свързани с липса на желание и пари се мъчат да оборят достойнствата на българката. Освен красива и умна, българката има и много силно развито чувство за стил и е много чувствителна, когато някой се опитва да подцени нейните компетенции за това как се грижи за себе си. И с право. Аз ежедневно наблюдавам жени, които разполагат с една ниска дори и за България заплата, но успяват да отделят бюджет за хубав крем. Защото разбират, че това е инвестиция в красота, здраве и настроение.
Да, имаме кремове и за мъже. Напоследък наблюдавам следното - купуват си козметика за лице, първо с много голямо недоверие и лек присмех, но първата седмица ние вече получаваме обратна връзка колко мека и еластична е станала кожата им. Така много от тях стават почитатели на използването на козметиката по принцип. Отново за това главен виновник обикновено е личната им козметичка.
Фрамар: Бихте ли направили профил на жената, която използва продуктите с марка Jean d'Arcel ?
Млада или не толкова, богата или не толкова, но винаги компетентна, информирана, изискваща и пълна с енергия и желание да се справи с всяко препятствие по пътя към красотата.
Фрамар: Кои са основните проблеми, с които можем да се борим със съдействието на продуктите на Jean d'Arcel ?
Основните типове кожа на хората са профилите с които работим – суха, мазна, акнеична, зряла, склонна към преждевременно образуване на бръчки, тъмни кръгове, торбички под очите, посърнал вид. Jean d'Arcel cosmetique има пълен набор от средства, които да се справят с тези проблеми и това да стане в кратки срокове на разумна цена.
Фрамар: Кои продукти са най-подходящи за горещите летни дни?
Лятото има своите специфични нужди, много е важен всеки крем с фактор през този сезон в който сме изложени безпощадно на слънчева радиация. И нека продуктите да са хидратиращи, за да имат клетките повече енергия и сила. Ако не се грижим за запазване на водният баланс в клетките , ще остареем по-бързо, а ние не искаме това нали? Козметиката за тяло трябва да стане постоянен аксесоар в дамската чанта.
От гамата на Jean d'Arcel аз препоръчвам сериите SOLAIR, RENOVAR, THALASSO BODY, THALASSO VISAGE, VITAMINEE, ArcelMED.....
Фрамар: Вашето пожелание към читателите на Фрамар?
Пожелавам на всички читатели на ФРАМАР едно изпълнено с любов незабравимо лято, в което да им се сбъдне поне една дългоочаквана мечта! А защо не и повече от една?
Коментари към Жулиета Боюклиева: Професионалната козметика за лице и тяло Jean d'Arcel е едно предизвикателство за професионалистите.