Красимира Нанкова, Greentown.bg – Природосъобразната козметика е страст, но и отговорност пред хората, които й се доверяват
Красимира Нанкова е мениджърът на Грийн Таун, маркетингова агенция, която представя в България продуктите на BIOselect, Axion Esti и Eolia. Как българите възприемат природосъобразната козметика и трудно ли е да изградиш бизнес, който се базира на една страст и интерес за цял живот?
Как се появи идеята да развивате бизнес в областта на органичната/био козметика?
В началото бе интересът и любопитството. Преди години нямаше голям избор от природосъобразна козметика. Когато човек има определени кожни проблеми, той разбира, че е важно да прецизира какво точно използва в ежедневието си. Нямаше много информация и аз започнах да чета и да пробвам различни марки и техния ефект върху мен. Минаха доста години.
Когато имах достатъчно натрупан опит и познания, реших да опитам да помогна на хората около мен с подходящ избор за тяхната кожа/здравословно състояние. Така се появи и greentown.bg – моят онлайн магазин, който по-късно се разви в маркетингова компания. Имаме вече три марки като ексклузивен вносител, очакваме да подпишем договори с още две. Покрай всичко друго – имаме още интересни неща, за които сме национален дистрибутор.
Приемам заниманията ми сериозно, но мисля, че надскочих думата „бизнес“ още с първите няколко седмици работа. Контактът с хората е много зареждащ, но има още нещо, което е важно - отговорността. Вече почти две години по-късно приемам присърце всяка поръчка, без значение от размера й. С много от клиентите ставаме приятели, това е духът на greentown.bg. Бизнес може да се прави с човешко отношение, с подадена и широко отворена ръка. Приемам го като мисия, част от задачата, която съм си поставила първоначално.
Как ще представите марките, които предлагате през Грийн Таун?
Ако заставам зад дадена марка, това означава, че лично съм обследвала всичко около продуктите, позитивни/негативни мнения, коментари на специалисти. През мен е преминала и цялата им гама, имам опит от всеки продукт. Отнема известно време, но си стискаме ръцете с колегите от другата страна и работим рамо до рамо, като партньори.
За момента предлагаме за България три марки:
- Bioselect – натурална козметика от остров Крит със зехтин и местни билки
- Axion Esti - натурални уханни сапуни с натурални съставки
- Еolia – природни слънцезащитни продукти.
Работя с малки, но разпознаваеми марки, с гарантирано качество. Някои от тях са семейни фирми, които са затворили цикъла и всичко излиза от ръцете им – най-добрата атестация за природосъобразен продукт. Мисля, че вече хората не се впечатляват от големите козметични империи, а търсят индивидуалния подход, усещането за съпричастност, нещото, което пасва точно и единствено за теб. На това се гради и интересът към природосъобразната козметика – бутиковите решения и иновативността.
Трудно ли е една жена да управлява бизнес в България?
Казват, че жените взимат емоционални решения, което далеч не означава – неправилни. Имам късмета да обожавам това, което правя, и се старая да предам емоцията и стила на работа и на моите колеги. Работя с малък и отдаден екип от професионалисти. Търсим партньори, които са визионери, които имат усещането за близкия контакт с хората и мечтаят като нас – за един по-красив и здравословен свят.
Накъде върви greentown.bg - 2 години след официалния му старт?
Динамиката при нас е сериозна - предстои да заработим с два нови бранда за био козметика. Ще участваме и в най-мащабното изложение в България - Мисия Здраве 27-29 септември, в град София. Там ще представим пред хилядите зрители и марките, на които сме официални вносители, Bioselect, Axion Esti и Еolia. Посетете ни, за да ви представим нещо интересно. Заедно с това ние развиваме партньорската си мрежа в България, близо до вас, в аптеката или козметичния магазин, който посещавате. Потърсете ни там и онлайн на greentown.bg
Коментари към Красимира Нанкова, Greentown.bg – Природосъобразната козметика е страст, но и отговорност пред хората, които й се доверяват