Бебетата, хранени с кърма, може да страдат от недостиг на желязо
Майките трябва да спрат да кърмят бебетата си към четвъртия месец, съветват британски изследователи. Научият екип, ръководен от педиатър от Университетски колеж в Лондон, е направил проучване, според което бебетата, хранени с кърма, може да страдат от недостиг на желязо и да са склонни към алергии.
Преди десет години Световната здравна организация (СЗО) препоръча децата да бъдат кърмени до шестия месец.
"Много западни страни, включително 65% от държавите членки на ЕС и САЩ избраха да не се придържат напълно към препоръката или изобщо да не я спазват", допълват авторите на изследването.
Според изследването на СЗО бебетата, хранени изключително с кърма в продължение на шест месеца, имат по-малко инфекции и нямат проблеми с растежа.
Продукти свързани със СТАТИЯТА
СОЛГАР ПРЕНАТАЛ таблетки * 60
БРЕМЕННОСТ КОМПЛЕКС капсули * 60 VIRIDIAN
КОНТЕЙНЕР ЗА КЪРМА 100 мл.
БОИРЕР УРЕД ЗА ЗАТОПЛЯНЕ НА БЕБЕШКИ БУТИЛКИ И ХРАНА модел BY 52
ПРОМОУИ БЕЙБИ ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПОМПА ЗА КЪРМА 133
Безплатна доставка за България!ХИП 1 БИО КОЗЕ ПРЕХОДНО МЛЯКО 400 г
СТАТИЯТА е свързана към
- Грижа за детето
- Спасиха едномесечно бебе с тежка вродена аномалия на ларинкса
- Каламинов лосион
- Калкулатор на пола на бебето
- Лечение при нисък феритин
- Инфузия на железни препарати (вливане на желязо венозно)
- Копър
- Диария при кърмени бебета
- Запек при бебета и деца - лечение у дома
- Жълта комунига, Жълто биле, Трилистник, Церителна детелина, Едър звездел
- 10 храни, богати на желязо, за повишаване на хемоглобина
Коментари към Бебетата, хранени с кърма, може да страдат от недостиг на желязо