Видеоигрите подобряват постиженията на децата в училище

Видеоигрите подобряват постиженията на децата в училище, но до обратния ефект води посещаването на социалните мрежи като Фейсбук и Туитър.
Това показа австралийско проучване, в рамките на което са били анализирани резултатите от учебния процес на 15-годишни ученици и използването на интернет. Данните показват, че децата, играели игри в интернет, постигали по-добър успех по математика, литература и научни предмети.
"Игрите позволяват на децата да приложат на практика наученото в училище", заяви ръководителят на изследването Алберто Посо от Кралския технологичен институт в Мелбърн.
Той посочи, че точно обратният ефект се наблюдава при децата, които прекарват времето си в социалните мрежи, резултатите им по математика са с 20 точки по-слаби от тези на децата, които не използват толкова често Фейсбук и Туитър.
Резултатите са на база данни за 12 000 ученици от 2012 година насам.
Снимка: telegraph.co.uk
Продукти свързани със СТАТИЯТА
ХИЛЯДА МОЗЪКА: НОВА ТЕОРИЯ ЗА ИНТЕЛЕКТА - ДЖЕФ ХОКИНС - СИЕЛА
СТАТИЯТА е свързана към
- Грижа за детето
- Нахранете мозъка си с правилните продукти
- Мозъкът ни достига своя потенциал между 40 и 60 години
- Жените с хипертония раждат деца с по-нисък коефициент на интелигентност
- Шанкапушпи
- МОЗЪЧНО АКТИВНИ ДО ДЪЛБОКА СТАРОСТ
- Официално жените са по-умни от мъжете
- Седем полезни хобита, които ще ви направят по-умни
- Еволюцията на мозъка ни е достигнала предела си
- Какво да направите, ако партньорът ви е пристрастен към видео игрите
- Можем ли да повишим интелигентността си?
Коментари към Видеоигрите подобряват постиженията на децата в училище