Доцент Ружа Панчева, д-р Албена Тонева – Хранителен статус при деца с аутизъм - лекция
Хранителният режим при децата с аутизъм е много важен за правилното им развитие. В лекцията на доцент Ружа Панчева и д-р Албена Тонева ще можете да научите повече за хранителния статус и препоръчителните практики при отглеждането им.
MU-Vi.tv е единствената специализирана университетска телевизия в България и е част от Медицински университет – Варна. В програмата са включени разнообразни модули в областта на здравеопазването, профилактиката, диагностиката и лечението на различни заболявания. Български и чужди специалисти говорят за здравословен начин на живот, консервативни и алтернативни методи за лечение, образование, възпитание, спорт и споделяне на добри практики. Можете да видите специализирани лекции, иновативни оперативни методи, практически обучения и др.
MU-Vi.tv - Твоята здравна енциклопедия
Източник на илюстрацията: youtube.com
| FRAMAR.BG канал в YOUTUBE | FRAMAR.BG канал във VBOX7 |
-
Младият лекар Станислав Морфов разказва за ортопедията, анатомията, спешната помощ и за избора да се занимава с медицина
-
Доцент Илия Желев - Лечебните свойства на белия равнец и мащерката
-
Армия в бяло - Крадец на препитание - д-р Чавдар Попов, САЩ
-
Доцент Илия Желев - Лечебните свойства на жълтия кантарион и магарешкия бодил
ВИДЕОТО е свързано към
- Наука и медицинска практика
- Какво е да имаш синдром на Аспергер
- Зачеването скоро след раждане крие риск от аутизъм при детето
- Какво представлява левковорин, одобрен от FDA за лечение на аутизъм
- Фелинотерапия или как котките ни лекуват
- Арт терапия или как изкуството лекува
- Проф. д-р Зорница Златарова д.м.н.
- Деца под една година, гледали по-дълго телевизия, проявяват нетипично сензорно поведение в следващите години
- Как да изградим връзка с човек, който страда от аутизъм
- 10 признака на аутизъм
- Младият лекар Станислав Морфов разказва за ортопедията, анатомията, спешната помощ и за избора да се занимава с медицина
Коментари към Доцент Ружа Панчева, д-р Албена Тонева – Хранителен статус при деца с аутизъм - лекция