Начало Здравна медиа Любопитно Отслабване и спорт Без целулит по бедрата

Без целулит по бедрата

Без целулит по бедрата - изображение
По бялата кожа, още неизлагана на слънце, по-ясно се забелязват тези трапчинки, които са неестествени и ни придават пухкав вид. Няма едно-единствено оръжие срещу целулита. Спасението е в подходящата комбинация от различни ефикасни средства.

Знаете ли, че 90% от жените имат целулит? Това е така, защото явлението е биологично и напълно естествено. Нежният пол е програмиран да трупа мазнини, за да подсигури продължението на човешкия род, дори в условия на глад.
Трудно се върви срещу природата, но някои малки промени в начина на живот могат да ни помогнат да постигнем гладка кожа на краката. Редовната физическа активност, разнообразното хранене, отводняващите билки и масажите с кремове, съдържащи кофеин, са най-важните елементи на програмата Антицелулит.

Какво да ядем?

- Плодове и зеленчуци на всяко хранене. Те ни доставят витамини, засищащи фибри и почти никакви мазнини.
- Растителни мазнини - вместо масло - рапично олио, богато на Омега-3 мазнини, които се елиминират лесно от организма.
- Бавни захари - пълнозърнест хляб, бобови растения, кафяв ориз. Не прекалявайте с количеството - не повече от 3-4 с.л. на хранене.
- Протеини - те засищат стомаха и запазват мускулната маса. Най-подходящи са белите меса и рибата.
- Млечни продукти - не повече от 2-3 порции дневно.
- Вода за изчистване от отровите. Литър-литър и половина е достатъчно количество. Тя не премахва целулита, но намалява задържането на вода в организма.

Какво да не ядем?

- Продукти, съдържащи скрити мазнини - кифли, баници, понички, колбаси. Те доставят много калории в малък обем, поради което не засищат.
- Пържени храни - трудно смилаеми и прекалено калорични. Освен това мазнините им са обработени на висока температура и поради това са много вредни.
- Бързи захари - конфитюри, бонбони, готови плодови сокове, шоколади, бял хляб. Те повишават нивото на инсулина и това благоприятства производството на мазнини.
- Сол - нейното ограничаване помага против задържането на вода. Съдържа се в голямо количество в готовите индустриални храни, сирената и колбасите.

Кой спорт да изберем?

30-40 минути физическа активност три пъти седмично - това е формулата за прибиране на силуета. Ако към това се прибави отказът от автомобил из града и от асансьор, резултатът ще е още по-видим. Само след месец!

Акваспининг

Идеален спорт против целулит! Състои се в педалиране върху статично колело във водата на басейна в променящия се ритъм на музиката. Изгарят се двойно повече калории в сравнение с класическото каране на колело на сушата, подобрява се кръвообращението и отводняването на тъканите. За три месеца целулитът изчезва. Ставите не са натоварени и поради това акваспинингът е подходящ за всички възрасти.

Ходене пеша

Трябва ви само удобни обувки. За 1 час нормален ход се изразходват 400 калории. Но това не е достатъчно за оформяне на хубав силует. Най-добре е да съчетаете ходенето с плуване или колоездене.

Водна гимнастика

Тя е подходяща за всички видове целулит, но е особено ефикасна при задържане на вода в тъканите. Водната среда на басейна позволява на мускулите да се натоварват, без това да вреди на ставите.

Как помага кофеинът?

Неговата молекула присъства в кафето, чая, какаото, но съдържанието му е най-високо в гуараната.
Кофеинът предизвиква поредица от реакции в организма, които водят до улеснено освобождаване на мазнините от мастните клетки и ограничаване на тяхното размножаване.
В кремовете и геловете против целулит съдържанието на кофеин е 3-5%, но не количеството е най-важното условие за ефикасност, а биоспособността му да прониква в клетките, за което помагат други козметични съставки.
Хиалуроновата киселина благоприятства реструктурирането на съединителната тъкан и капилярите, чиито функции са потиснати от уголемените мастни клетки.
Естрактите от бръшлян, рускус и чимшир имат силно дрениращо действие.
Фикусът и водораслите улесняват елиминирането на токсичните вещества.
Понякога в продуктите против целулит се добавя алкохол, тъй като той помага за проникването на кофеина в епидермиса. По-добре е да го избягвате като съставка, ако имате суха и чувствителна кожа.
Мастните клетки са дълбоко разположени, което изисква кремът да се нанася с масаж. По този начин малка доза от кофеина прониква и в кръвта, но тя не може да се сравнява с количеството в чаша кафе.

Още по темата:

2.5, 4 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиСпортНовиниДиетиИзследванияЛайфстайлХранене при...Здравни проблемиАлт. медицинаБотаникаСоциални грижиТестовеПсихологияПатологияФизиологияАнкетиОрганизацииИсторияКлинични пътекиРецептиНормативни актовеЛеченияСпециалистиЗаведенияМикробиологияВидеоПроизводители