Начало Здравна медиа Видео Тонус и спорт Две упражнения, които ще изпълнят от раз с мускули любимата ви лятна тениска

Две упражнения, които ще изпълнят от раз с мускули любимата ви лятна тениска

Две упражнения, които ще изпълнят от раз с мускули любимата ви лятна тениска - изображение

Мъжка тениска, но яка и ако може с някоя секси кака, нали! ???? Ами да! С настъпването на лятото идва и времето, когато нахлузваме… презервативите! Опааа… дай наново! С настъпването на лятото идва и времето, когато нахлузваме готините тениски, а хормоните ни започват да бушуват много повече, отколкото през зимата и пролетта! Което пък ни предразполага да напомпим много по лесно мускулите си.

Днес ще ви запозная с две базови упражнения, които ще изпълнят с още повече сексапил любимата ви лятна тениска. Аз вече взех своята такава и това е тениската с която ще ме видите във видео материала по долу. Тази мъжка тениска със сигурност е доста секси и ще се хареса на голяма част от мъжката половина.
Да налеем любимата си мъжка тениска с повече мускули и сексапил!

И след като разгреем цялото тяло, пристъпваме към първото упражнение за експресно добавяне на сексапил! Неговото име е „Вдигане на щанга от хоризонтален лег”.

Изключително важна забележка!

Спускайте лоста точно до ключиците, а не до зърната, както е разпространено масово по видеата за вдигане от лег или пък сред фитнес инструкторите. Така се получава много по добро натоварване в максимална дълбочина на гръдните мускули. Ако се колебаете – пробвайте и сами ще усетите разликата.

Така ще падне работната тежест с която сте тренирали преди, но пък ще натоварите мускулатурата много, ама много по яко. Ако сте по напреднал направете осем работни серии по 8 повторения с помощ от тренировъчен партньор. И тениската ще стои на тялото ви с „едни гърди напред” по тотално различен и още по грабващ вниманието начин, отколкото преди да се изпомпите.
И напред към упражнение номер 2 – Сгъване на щанга за бицепси от стоеж!

Тук правилото е следното! Захващате щангата на широчината на рамене, т.е. ръцете ви трябва да са успоредни. Изнесете ги леко напред за да може центъра на тежестта да падне точно в центъра на бицепсите. Поемете си въздух и започнете да сгъвате плавно, като не достигате точките в които мускулите си почиват. Отново 8 работни серии по 8 повторения на макс за напредналите ще повишат обиколката им поне с 2-3-4 сантиметра, а може и повече. Така ще добавите към „едни гърди напред” и „едни бицепси напред” , които ще изпълнят ръкавите.

Мартин Гергов: четирикратен републикански шампион по силов трибой (пауърлифтинг). Четирикратен вицерепубликански шампион, петкратен бронзов медалист. Четвърти на Световното по пауърлифтинг за младежи по мъртва тяга за 2001г. към IPF. Фитнес инструктор с опит над 16 години. Автор на публикации в печатни и онлайн издания. Учил съм във ВВОВУ „Васил Левски“, гр. В. Търново и Национална Спортна Академия „Васил Левски“, гр. София. Бях старшина на рота в град Крумовград. Не пропуснах да влезна и във Френския легион в Париж, Франция.  Тренирал съм при:

  • Митко Иванов – Национална Спортна Академия „Васил Левски“;
  • Андон Николов – Олимпийски шампион по вдигане на тежести;
  • Иван Абаджиев – Треньор на редица Олимпийски шампиони;
  • Доцент Димчо Бъчваров – Национална Спортна Академия;

Още за Мартин Гергов

Координати:

Телефон: 0893 889 768
Уеб сайт: www.mgergov.com

Още по темата:

5.0, 2 гласа

КОМЕНТАРИ КЪМ ВИДЕОТО

ВИДЕОТО Е СВЪРЗАН КЪМ

КатегорияВидео