Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Здравни новини Българският мъж все по-често посещава козметичния салон

Българският мъж все по-често посещава козметичния салон

от 24 авг 2011г., обновено на 28 ное 2012г.
Българският мъж все по-често посещава козметичния салон - изображение
  • Инфо
  • Коментари
Инфо
Инфо
Коментари

  Мъжете ходят все по-често на козметични процедури, за да поддържат кожата си, каза председателят на Управителния съвет на Националното сдружение на козметиците „Здраве и красота", Даниела Спасова. „Мъжете идват все по-често, за да поддържат кожата си. Това е изключително добра тенденция. Все повече мъже се замислят за това да отстранят космите от тялото си, което говори за добра тенденция в хигиенната култура на българина", каза Даниела Спасова.
Това са мъже с бизнес, мъже в бизнес среда, които осъзнават, че работата в офиса изисква мъжът да бъде не само с чиста риза и да бъде изгладен, а и да поддържа добра хигиена на тялото.

  „Много мъже осъзнават, че съвременната обстановка изисква тялото да бъде с по-малко косми. Говоря за съвсем нормални български мъже. Това много ни пречи в България, наслагването, че мъжествеността е свързана с окосмяването. Това може да е било твърдение в онези далечни времена, когато мъжете са се доказвали в битка с дивите животни в гората или работейки на полето. Тогава тялото е имало нужда от защита и колкото по-окосмено е то, толкова по-здрав ще бъде този мъж. Сега обаче начинът, по който мъжът печели и закриля семейството си, е в други територии. Тялото няма нужда от този тип защита, защото то целогодишно е в изкуствена климатизирана среда. Това, което може да направи съвременния мъж по-печеливш, е добрият му външен вид и умението му да показва, че се грижи за себе си, че има култура да поддържа себе си", посочи още Спасова.

2.4/5 5 оценки

Коментари към Българският мъж все по-често посещава козметичния салон

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Българският мъж все по-често посещава козметичния салон
    www.framar.bg 
    на 30 September 2025 в 23:00
    Коментирайте "Българският мъж все по-често посещава козметичния салон"
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Популярно лекарство за косопад е свързано със сериозни психични проблемиПопулярно лекарство за косопад е свързано със сериозни психични проблеми

Популярно лекарство за косопад е свързано със сериозни психични проблеми

от 30 сеп 2025г.Прочети повече
Как да укрепим коленете си, за да ни служат дълго времеКак да укрепим коленете си, за да ни служат дълго време

Как да укрепим коленете си, за да ни служат дълго време

от 30 сеп 2025г.Прочети повече
Лечението на още 36 болести при децата ще бъдат заплащани от НЗОКЛечението на още 36 болести при децата ще бъдат заплащани от НЗОК

Лечението на още 36 болести при децата ще бъдат заплащани от НЗОК

от 30 сеп 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Колоездачен клуб Берое ви кани на спортно състезание с кауза в Стара Загора - 5 октомври 2025 г., неделя, от 10:00 ч.

преди 4 дни, 5 часа и 56 мин.

Характерна клинична картина на Морбус мортум

преди 13 дни, 8 часа и 56 мин.
Всички

АНКЕТА

Засегнати ли сте от липсата на вода?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ХЕРБАЛКАН ЖЪЛТ КАНТАРИОН тинктура 50 мл

КРИСПАКТ саше 20 млрд. * 30

КОЛАГЕН ЛИКУИД течни сашета * 20 ФОРТЕКС

СКОПРИЛ КОМБО таблетки 10 мг / 5 мг * 30

ХАРТМАН ХИДРОФИЛМ ПЛЮС ПРЕВРЪЗКА 5 см / 7.2 см * 5

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

РЕДУКТОР капки очи 10 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 30 сеп 2025г. в 17:01:38

БРОНХОСТОП сироп 150 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 30 сеп 2025г. в 16:49:18

БРОНХОСТОП сироп 150 мл

Коментар на: Василева от 30 сеп 2025г. в 16:10:45

АЛОКСИ инжекционен разтвор 0.05 мг / мл 5 мл * 1

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 30 сеп 2025г. в 14:54:01

БРЕЙН БУСТЕР сироп 250 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 30 сеп 2025г. в 14:52:41
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival