Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Здравни новини Българският мъж все по-често посещава козметичния салон

Българският мъж все по-често посещава козметичния салон

от 24 авг 2011г., обновено на 28 ное 2012г.
Българският мъж все по-често посещава козметичния салон - изображение
  • Инфо
  • Коментари
Инфо
Инфо
Коментари

  Мъжете ходят все по-често на козметични процедури, за да поддържат кожата си, каза председателят на Управителния съвет на Националното сдружение на козметиците „Здраве и красота", Даниела Спасова. „Мъжете идват все по-често, за да поддържат кожата си. Това е изключително добра тенденция. Все повече мъже се замислят за това да отстранят космите от тялото си, което говори за добра тенденция в хигиенната култура на българина", каза Даниела Спасова.
Това са мъже с бизнес, мъже в бизнес среда, които осъзнават, че работата в офиса изисква мъжът да бъде не само с чиста риза и да бъде изгладен, а и да поддържа добра хигиена на тялото.

  „Много мъже осъзнават, че съвременната обстановка изисква тялото да бъде с по-малко косми. Говоря за съвсем нормални български мъже. Това много ни пречи в България, наслагването, че мъжествеността е свързана с окосмяването. Това може да е било твърдение в онези далечни времена, когато мъжете са се доказвали в битка с дивите животни в гората или работейки на полето. Тогава тялото е имало нужда от защита и колкото по-окосмено е то, толкова по-здрав ще бъде този мъж. Сега обаче начинът, по който мъжът печели и закриля семейството си, е в други територии. Тялото няма нужда от този тип защита, защото то целогодишно е в изкуствена климатизирана среда. Това, което може да направи съвременния мъж по-печеливш, е добрият му външен вид и умението му да показва, че се грижи за себе си, че има култура да поддържа себе си", посочи още Спасова.

2.4/5 5 оценки

Коментари към Българският мъж все по-често посещава козметичния салон

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Българският мъж все по-често посещава козметичния салон
    www.framar.bg 
    на 03 December 2025 в 01:48
    Коментирайте "Българският мъж все по-често посещава козметичния салон"
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Имунотерапия контролира ХИВ в продължение на месециИмунотерапия контролира ХИВ в продължение на месеци

Имунотерапия контролира ХИВ в продължение на месеци

от 02 дек 2025г.Прочети повече
Наблюдава се ръст на пациентите с псориазис в богатите страниНаблюдава се ръст на пациентите с псориазис в богатите страни

Наблюдава се ръст на пациентите с псориазис в богатите страни

от 02 дек 2025г.Прочети повече
Ключов биомаркер обяснява защо младите хора се самонараняватКлючов биомаркер обяснява защо младите хора се самонараняват

Ключов биомаркер обяснява защо младите хора се самонараняват

от 01 дек 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 32 дни, 14 часа и 44 мин.

Гадене и лека болка сред преглед при гинеколог

преди 42 дни, 10 часа и 57 мин.
Всички

АНКЕТА

Засегнати ли сте от заболяването диабет?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

БИОХЕРБА СУРОВО ЗЕЛЕНО КАФЕ РОБУСТА 100 г

ПИНТУС капсули * 30

АНАКА 3 ФОРМУЛА ЗА ОПТИМАЛНО ТЕЛЕСНО ТЕГЛО желирани таблетки * 60

АВА FILL & LIFT КРЕМ ФИЛЪР 50 мл

АВА FILL & LIFT КРЕМ БУСТЕР ЗА ШИЯ И ДЕКОЛТЕ 30 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

БЕТЪР Ю ИНТРА - ОРАЛЕН СПРЕЙ С ВИТАМИНИ D3 + К2 12 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 дек 2025г. в 11:53:28

ВАКСИГРИП ТЕТРА инжекционна суспензия в предварително на пълнена спринцовка

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 дек 2025г. в 11:47:08

ЛОПЕДИУМ капсули 2 мг * 10

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 дек 2025г. в 11:45:13

БИОЗИН таблетки * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 дек 2025г. в 11:44:47

МУКОПЛАНТ АНИСОЛ капсули * 30 NATUR PRODUCT

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 дек 2025г. в 11:43:59
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival