КЗП ни пази от пилешките бутчета в "Кауфланд"
Комисията за защита на потребителя забрани на „Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД да заблуждава съвсем съзнатилно клиентите си, като представя за български охладени холандски пилешки бутчета, които представя за български, съобщиха от Комисията.
В хипермаркета върху етикет пред стоката за страна на произход е посочена България, а върху етикетите на опаковката с цената за всяка отделна разфасовка има етикет, който сочи за доставчик фирмата „Пилко ЕООД".
Информацията, че производителят на бутчетата е български влияе върху предпочитанията на потребителя и продава стоката по-добре, тъй като по този начин тя изглежда по-прясна, защото транспортът от Холандия предполага повече време и специални условия за съхранение.
По време на проверката инспекторите от КЗП са установили, че в магазин "Кауфланд" няма налични охладени пилешки бутчета, произведени в България, което неминуемо води до извода, че посочената заблуждаваща информация е умишлено търсен ефект, а не неволно объркване от страна на продавач-консултантите в самата търговската зала.
Към момента на проверката обектът е разполагал с 20 кашона с охладени пилешки бутчета от Холандия с общо тегло 200 кг. Като рекламен трик в специална брошура търговецът е предложил на потребителя 40% по-ниска цена. Всеки месец тази брошура достига до домовета на над 1млн. потребители.
Коментари към КЗП ни пази от пилешките бутчета в "Кауфланд"