Начало Здравна медиа Здравни новини Лекари създадоха революционна технологична платформа

Лекари създадоха революционна технологична платформа

Лекари създадоха революционна технологична платформа - изображение

Новаторска група от лекари от Националната здравна служба (НЗС) в Англия разработиха ново приложение, което ще революционизира комуникацията на клиничния персонал и ще спомогне за облекчаване на настоящия натиск върху здравните услуги.

Технологичната платформа Forward обещава да освободи лекарите от разчитането на остарялата система от пейджъри и стационарни телефони, като ги замени с приложение, предназначено да поддържа сложните комуникационни нужди на клиничните екипи.

Приложението е създадено от двама младши лекари - Лидия Ярлот и Барни Гилбърт. Те са работили в екип мобилния предприемач Филип Мънди, който стои зад приложенията Goodlord и Beem. Мънди се включва в проека след като се разочарова от архаичните системи, използвани в отделенията на НЗС.

Екип Forward, мобилно приложение

Тримата решават да вземат нещата в свои ръце, създавайки приложението Forward. Те се стремят да създадат сигурна, съвместима технологична платформа, която позволява на клиничния персонал лесно да се свързва помежду си, да приоритизират задачите и безопасно да споделят информация за пациентите. В момента към екипа им са се присъединили още петима младши лекари, които да помогнат за оразмеряването на платформата.

"Щом започнах да работя в болница, бях поразена от това колко време губех, опитвайки се да навигирам телефонния номератор или да се движа наоколо, опитвайки се да отговоря на моя пейджър. Неефективността на комуникацията беше зашеметяваща. В джоба си имах мощен смартфон, но нивото на технологиите тук сякаш беше спряло в 60-те години. Колегите ми и аз всеки ден ненужно губехме време, което можехме да отделим на пациентите.

След като ми омръзна от ежедневните фрустрации, които този факт ми причиняваше, заедно с моите колеги решихме да намерим решение. Ето как се роди Forward. Това е прост инструмент, който може да поддържа сложните комуникационни нужди на всеки клиничен екип. Можете незабавно да изпратите съобщение до екипа си и лесно да се свържете с другите в болницата, без да имате нужда от мобилният им номер. Можете също така да зададете приоритети на задачите, да управлявате натоварванията и да споделяте актуализации за състоянието на пациентите. Същественото е, че този тип комуникация е сигурен и подлежи на най-високите нива на защита на данните, което е жизненоважно в нашия сектор", коментира д-р Лидия Ярлот.

Вече над 2 000 болнични служители работят с приложението, което може да бъде изтеглено безплатно от всички лекари от НЗС във Великобритания. Средно, екипът на Forward изчислява, че лекарите и медицинските сестри, които използват приложението, могат да спестят до един час от времето си всеки ден.

По статията работи: Богдана Георгиева
Източник: news-medical.net, forwardapp.co
Снимка: digitalhealthage.com

5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ НОВИНАТА

НОВИНАТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

ЛайфстайлНовиниСоциални грижи