Витамин D може да помогне на милиони, страдащи от раздразнени черва
При хората със синдром на раздразнените черва си наблюдава липса на витамин D. Оказва се, че от това страда всеки пети англичанин. Изследването се фокусира върху всичко, което до момента е проучено както за витамина, така и за синдрома.
И в крайна сметка изследователите от Шефилдския университет установяват, че именно ниските нива на витамин D са в основата на възпалителните процеси в червата.
Когато те са в достатъчно количество, могат да облекчат общото неразположение. Промяната в диетата е друг начин да бъдат ограничени симптомите на синдрома.
По статията работи: Гергана Караилиева
Източник: gearmix.ru
Продукти свързани със СТАТИЯТА
АЙ ВИТ таблетки с удължено освобождаване * 30
ДОПЕЛХЕРЦ СИСТЕМ АНТАРКТИЧЕСКИ КРИЛ капсули * 60
СУИС ЕНЕРДЖИ КИДС ИМУНОСТИМ желирани бонбони * 60 БЕЗ ЗАХАР
ВИРАЛ ПРОТЕКТ КИДС сироп 125 мл
НАТУРА ТЕРАПИ МЕГА МУЛТИВИТАМИНИ разтвор 500 мл
УРИКОД ородисперсно саше * 30
СТАТИЯТА е свързана към
- Нашето здраве
- Витамин D добавка - симптоми при недостиг, ползи, дозировка
- Слънчевата светлина не компенсира недостига на витамин D при рискови групи
- Физиологично значение на мастноразтворимите витамини
- Витамин D (Калциферол) – хранителни източници, дневна необходимост и роля за организма
- Може ли да се предозира витамин Д?
- Какво означава латентен дефицит на витамин Д?
- Лечение при остеопороза
- Изследване на витамин Д
- Сребърни ушички
- Функции на кожата
Коментари към Витамин D може да помогне на милиони, страдащи от раздразнени черва