Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Любопитно Грижа от природата Консумирането на леща два пъти в седмицата намалява риска за рак на гърдата

Консумирането на леща два пъти в седмицата намалява риска за рак на гърдата

от 04 дек 2018г., обновено на 23 апр 2019г.
Консумирането на леща два пъти в седмицата намалява риска за рак на гърдата - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Проучване показва, че консумирането на леща може да намали опасността от развитие на рак на гърдата с 24%. Изследователи проучили повече от 90 000 жени в пременопауза, като усилията им били насочени към изучаване на риска от появата на онкологичното заболяване и приема на флавонол в продължение на 8 години. Учените публикували своите открития в сп. "Рак".

Специалистите установили, че жените, които ядат две порции леща на седмица, имат значително по-нисък риск от рак на гърдата, в сравнение с останалите, които не консумирали от продукта. Веществото, което прави бобовото растение толкова ефективно срещу рака, е селенът. Няма много храни, които са богати на този минерал, за който е известно, че не само намалява възпалението и туморния растеж, но и стимулира действието на Т-клетките.

Други проучвания показват, че консумацията на по-голямо количество леща намалява риска от рак на хранопровода, гърлото, ларинкса и устата с 37 на сто. С 47% се понижава опасността и от онкологично заболяване на дебелото черво при яденето на бобови растения. Освен това конкретно при мъжете три порции леща значително могат да ги предпазят от рак на простатата. Растението съдържа фибри, което е предпоставка за защита срещу колоректално туморно заболяване.

Редактор: Ирина Тенева
Източник: naturalnews.com
Снимка: pixabay.com

Още по темата:
  • Лещата и бобът намаляват риска от сърдечносъдови заболявания Лещата и бобът намаляват риска от сърдечносъдови заболявания
  • Вижте как проф. Джейн Плант пребори рака и взриви света със съветите си за справяне с болестта Вижте как проф. Джейн Плант пребори рака и взриви света със съветите си за справяне с болестта
  • Мамография - какво трябва да знаем Мамография - какво трябва да знаем
  • Консумацията на бира предпазва от рак на гърдата Консумацията на бира предпазва от рак на гърдата
5.0/5 1 оценка

Продукти от Framar.bg

ВИТЕН ЛАБ МУЛТИВИТАМИНИ И МИНЕРАЛИ + КОЕНЗИМ Q10 капсули * 60
15.00€

ВИТЕН ЛАБ МУЛТИВИТАМИНИ И МИНЕРАЛИ + КОЕНЗИМ Q10 капсули * 60

Нов
ХИМАЛАЯ ИЗМИВАЩ ЕКСФОЛИАНТ ЗА ЛИЦЕ 150 мл
6.30€

ХИМАЛАЯ ИЗМИВАЩ ЕКСФОЛИАНТ ЗА ЛИЦЕ 150 мл

АРОМАНДИСЕ БЕЗГЛУТЕНОВИ ДИЕТИЧНИ СПИРАЛИ ОТ БРАШНО ОТ КОНДЖАК И КОРАЛОВА ЛЕЩА 200 г
7.41€

АРОМАНДИСЕ БЕЗГЛУТЕНОВИ ДИЕТИЧНИ СПИРАЛИ ОТ БРАШНО ОТ КОНДЖАК И КОРАЛОВА ЛЕЩА 200 г

ВАРИТЕКС РЪКАВ ЗА ЛИМФЕДЕМ модел 952
30.68€

ВАРИТЕКС РЪКАВ ЗА ЛИМФЕДЕМ модел 952

ДЖЕНОМИКС ОНКО ПРЕВЕНТ ЖЕНСКИ ПАКЕТ - ОЦЕНКА НА ГЕНЕТИЧНИЯ РИСК ОТ РАК НА ГЪРДАТА, КОЛОРЕКТАЛЕН РАК И КОЖЕН МЕЛАНОМ
445.00€

ДЖЕНОМИКС ОНКО ПРЕВЕНТ ЖЕНСКИ ПАКЕТ - ОЦЕНКА НА ГЕНЕТИЧНИЯ РИСК ОТ РАК НА ГЪРДАТА, КОЛОРЕКТАЛЕН РАК И КОЖЕН МЕЛАНОМ

Не се предлага с наложен платеж Безплатна доставка за България!
ДЖЕНОМИКС ОНКО СИЙК ТЕСТ ЗА РАННО ОТКРИВАНЕ НА РАКОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ
330.00€

ДЖЕНОМИКС ОНКО СИЙК ТЕСТ ЗА РАННО ОТКРИВАНЕ НА РАКОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ

Не се предлага с наложен платеж Безплатна доставка за България!
ДЖЕНОМИКС ОНКО ПРЕВЕНТ ТЕСТ ЗА ГЕНЕТИЧЕН РИСК ЗА РАК НА ГЪРДА
390.00€

ДЖЕНОМИКС ОНКО ПРЕВЕНТ ТЕСТ ЗА ГЕНЕТИЧЕН РИСК ЗА РАК НА ГЪРДА

Не се предлага с наложен платеж Безплатна доставка за България!

Коментари към Консумирането на леща два пъти в седмицата намалява риска за рак на гърдата

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Консумирането на леща два пъти в седмицата намалява риска за рак на гърдата
    www.framar.bg 
    на 14 August 2026 в 23:07
    Коментирайте "Консумирането на леща два пъти в седмицата намалява риска за рак на гърдата"

Вижте още

  • Грижа от природата
  • Какви са ползите и вредите от консумацията на леща
  • Пришница обикновена
  • Вижте как проф. Джейн Плант пребори рака и взриви света със съветите си за справяне с болестта
  • Как да сварим правилно лещата
  • Препоръчителна диета за болни от рак на гърдата
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Подкожен имплант, вдъхновен от оригами, следи здраветоПодкожен имплант, вдъхновен от оригами, следи здравето

Подкожен имплант, вдъхновен от оригами, следи здравето

от 14 авг 2026г.Прочети повече
Какво е палпация?Какво е палпация?

Какво е палпация?

от 14 авг 2026г.Прочети повече
Естрогенната терапия в по-късна възраст е свързана с по-нисък риск от деменцияЕстрогенната терапия в по-късна възраст е свързана с по-нисък риск от деменция

Естрогенната терапия в по-късна възраст е свързана с по-нисък риск от деменция

от 14 авг 2026г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Търся мнение за Диклопрам - имате ли странични ефекти?

преди 1 дни, 7 часа и 46 мин.

Спечели ли ви новата Coca - Cola Zero Zero?

преди 43 дни, 9 часа и 27 мин.
Всички

АНКЕТА

Скъпи ли са хранителните продукти в България?

Виж резултатите
Още интересни публикации
Д-р Любомир Трифонов: Вече можем да откриваме туморите на гърдата с приблизително 6 години по-рано Д-р Любомир Трифонов: Вече можем да откриваме туморите на гърдата с приблизително 6 години по-рано

Д-р Любомир Трифонов: Вече можем да откриваме туморите на гърдата с приблизително 6 години по-рано

от 03 юли 2026г. Прочети повече
Древна сибирска шаманка с рак на гърдата облекчавала болките си с марихуана Древна сибирска шаманка с рак на гърдата облекчавала болките си с марихуана

Древна сибирска шаманка с рак на гърдата облекчавала болките си с марихуана

от 28 май 2024г. Прочети повече
Хормонална терапия за лечение на рак на гърдата Хормонална терапия за лечение на рак на гърдата

Хормонална терапия за лечение на рак на гърдата

от 08 дек 2022г. Прочети повече
Клинична патология при злокачествени заболявания на гърдата Клинична патология при злокачествени заболявания на гърдата

Клинична патология при злокачествени заболявания на гърдата

от 10 май 2022г. Прочети повече

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ВЕГАВЕРО ХРАНОСМИЛАТЕЛНИ ЕНЗИМИ PRO капсули * 120

МАГНЕЗИЙ БИСГЛИЦИНАТ + ВИТАМИН B6 + ВИТАМИН D3 капсули * 60 VIT`ALL+

УЛТРА ТЕСТОСТЕРОН БУУСТ капсули * 100 УЕБЪР НАТУРАЛС

ВЕГАВЕРО КОМПЛЕКС ОТ ЗЕЛЕНИ СУПЕРХРАНИ + ПРОБИОТИЦИ прах 270 г

ВЕГАВЕРО ЦИНК БИСГЛИЦИНАТ капс. 12.5мг * 300 VV-VITA-395

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ФУСИДИН Н крем 15 г

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 14 авг 2026г. в 15:11:13

ЕСПУМИЗАН капсули 40 мг * 25 BERLIN CHEMIE

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 14 авг 2026г. в 14:55:23

Преобразуване на международни единици IU в милиграми и микрограми

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 14 авг 2026г. в 14:44:55

ФУСИДИН Н крем 15 г

Коментар на: Петя Петрова от 14 авг 2026г. в 14:30:48

ЕСПУМИЗАН капсули 40 мг * 25 BERLIN CHEMIE

Коментар на: Svetlana Ivanova от 14 авг 2026г. в 14:01:12
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Отказ от сделка
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2026 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival