Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Любопитно Психология Стресът при учителите повишава риска от изключване на ученици

Стресът при учителите повишава риска от изключване на ученици

от 16 сеп 2020г., обновено на 17 сеп 2020г.
Редактор: Даниела Пройчева
Стресът при учителите повишава риска от изключване на ученици  - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Знаете ли колко стресирани са учителите всъщност? Ново проучване на агенция „Gallup“ показва, че заедно с медицинските сестри, те упражняват най-стресиращите професии в САЩ към днешна дата. За жалост, стресът им може да има ефект с натрупване върху учениците, като променя негативно поведението им и води до изключване от училище.

Дженифър Лойд е учител по английски език в гимназия в Мериленд и възпитаник на университета в Мисури. Самата тя е много натоварена и признава, че учениците с лекота долавят и се влияят от нейното настроение. Лойд споделя, че те поглъщат от нейната енергия – както положителната, така и отрицателната.

"Ако вляза в класната стая непосредствено след трудна среща и не съм успяла да се отърся от емоциите, децата веднага забелязват“, казва тя. „Понякога е още по-зле, защото лошото ми настроение се връща обратно към мен като бумеранг и на края на деня се оказва, че и аз, и те сме имали ужасен ден.“

Емоциите на учителите се предават на учениците

Сестрата на Лойд, Колийн Еди от Колежа по образование към университета в Мисури, заедно с нейни колеги от Научния институт за превенция, решават да проведат изследване върху учителите и наблюдения върху средата в класните стаи в 9 начални училища в Мисури. Те откриват, че когато преподавателят е под силен стрес, учениците му се държат по начин, който ги застрашава от изключване или порицание за лошо поведение.

Колийн Еди допълва, че всъщност изгонването на ученик от класната стая, като форма на наказание, не само влошава представянето му, но и увеличава риска от изключване. Според нея, за да бъде училището приятно място за получаване на повече знания, първо трябва да бъде приятно за учителите. Ако им се предоставят стратегии за справяне със собствените им негативни емоции, учителите ще имат повече време за преподаване и за изграждане на положителна връзка с децата.

Какво включват стратегиите за справяне със стреса?

Стратегиите включват личностни механизми за справяне, като например съсредоточаване върху нещата, за които са благодарни, както и съвместна работа със специалисти от училището, с цел намаляване натоварването и изискванията към някои от преподавателите.

Учителите имат невероятната сила да въздействат върху толкова много деца в една класна стая. Ако се научат да овладяват своя стрес, както и негативните емоции в класа, ще осигурят на учениците по-добра среда, а оттам и по-добро академично представяне.

Eди е пряк свидетел как сестра й Лойд влияе на учениците и техните постижения и поведение в дългосрочен план.

Учителката споделя: „Децата ми казаха, че се чувстват добре, когато знаят, че имат някого на своя страна. Ако не чувстват близък своя учител, те отсъстват много по-често и накрая получават ниски оценки. Ако вярват, че никой в сградата не го е грижа за тях, те са по-малко склонни да се ангажират с каквато и да е училищна дейност.“

Близо половината учители в САЩ напускат системата през първите 5 години

Най-ефикасният начин за решаване на проблема с бърнаута при учителите и повишаване успеваемостта на учениците е като се създаде система за справяне със стреса, който е основната причина почти половината американски учители да напускат сферата през първите пет години.

Колийн Еди пояснява, че изследването на екипа е фокусирано върху възможностите за промяна в училищната среда, така че да се повиши мотивацията им. Тя вярва, че ролята на учителя е от ключово значение, а въздействието му върху децата – огромно. Те са като супер звезди и заслужават да им се окаже възможно най-голямата подкрепа.

Изследването „Влияе ли емоционалното изтощение и ефективност на учителя върху поведението на учениците“ бе публикувано наскоро в списание „School Psychology Review.“ Финансирането е осигурено от Института за образователни науки към Американския департамент по образование.

Източник:

newswise.com/ University of Missouri, Columbia, School Psychology Review
Снимка: pikist.com

Още по темата:
  • Детските учители често страдат от проблеми на слуха Детските учители често страдат от проблеми на слуха
  • Как писането на домашни да бъде по-леко и приятно за децата Как писането на домашни да бъде по-леко и приятно за децата
  • Зеленината оказва благотворно влияние на детската психика Зеленината оказва благотворно влияние на детската психика
  • Защо е важно учениците да играят навън в междучасията и какво ги спира Защо е важно учениците да играят навън в междучасията и какво ги спира
5.0/5 1 оценка

Продукти свързани със СТАТИЯТА

АДАПТАЦИЯТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА - ЦВЕТЕЛИНА ЗИДАРОВА - СИЕЛА
12.90лв.

АДАПТАЦИЯТА В ДЕТСКАТА ГРАДИНА - ЦВЕТЕЛИНА ЗИДАРОВА - СИЕЛА

КАК ДА ПОМАГАМЕ НА УЧИТЕЛКАТА - ДЖИЙН РЕЙГЪН - ХЕРМЕС
9.95лв.

КАК ДА ПОМАГАМЕ НА УЧИТЕЛКАТА - ДЖИЙН РЕЙГЪН - ХЕРМЕС

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР ФРОУЗЪН KIDS LICENSING FR50019
10.50лв.

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР ФРОУЗЪН KIDS LICENSING FR50019

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР МИКИ МАУС KIDS LICENSING MK30017
10.50лв.

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР МИКИ МАУС KIDS LICENSING MK30017

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР МИНИ МАУС KIDS LICENSING MN30022
10.50лв.

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР МИНИ МАУС KIDS LICENSING MN30022

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР ПЕС ПАТРУЛ KIDS LICENSING PA19813
10.00лв.

УЧЕНИЧЕСКИ НЕСЕСЕР ПЕС ПАТРУЛ KIDS LICENSING PA19813

Коментари към Стресът при учителите повишава риска от изключване на ученици

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Стресът при учителите повишава риска от изключване на ученици
    www.framar.bg 
    на 08 June 2025 в 04:30
    Коментирайте "Стресът при учителите повишава риска от изключване на ученици "

СТАТИЯТА е свързана към

  • Психология
  • Какво лекува английската сол
  • Лекарства и добавки срещу нервно напрежение и стрес
  • Енергийни точки за облекчаване на стрес, депресия и емоционален дисбаланс
  • Юка
  • Прогресивната мускулна релаксация – лекарство срещу тревожност и стрес
  • Транквилизатори
  • 10 неща, които страдащите от тревожност, трябва да правят всеки ден
  • 5-секундното правило на Мел Робинс за справяне със стреса
  • Канна, Скелетиум
  • Жълт кантарион, Звъника, Порезниче, Кърски чай, Шуплек
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Мислите ли, че нашите ученици са по-умни от другите по света

преди 2740 дни, 17 часа и 44 мин.

Ученици ходят въоръжени на училище?

преди 3404 дни, 16 часа и 57 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

40 години от създаването на Excel ще отбележи международната конференция Bulgaria Excel Days 2025

преди 1 дни, 16 часа и 20 мин.

Парасейлинг - какво представлява? Опасен ли е?

преди 1 дни, 18 часа и 36 мин.

Регистър на заетостта в НАП: Как да проверите вашите трудови договори онлайн

преди 2 дни, 15 часа и 14 мин.

Въвеждане на еврото - най-често задаваните въпроси и отговорите от БНБ

преди 4 дни, 6 часа и 49 мин.
Всички

АНКЕТА

Как ще ни повлияе приемане на еврото?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

L-АРГИНИН капсули 500 мг * 50 HOLLAND & BARRETT

ДЖОНСЪН BEDTIME БЕБЕШКИ ШАМПОАН 500 мл

ГЛЮКОЗАМИН СУЛФАТ + КУРКУМА таблетки * 120 УЕБЪР НАТУРАЛС

АРОМАНДИСЕ КРИСТАЛИ С ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ ЛИМОН 10 г

ГИНКО БИЛОБА ЕКСТРА капсули 120 мг * 300 УЕБЪР НАТУРАЛС

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ХАЙП ЛИВЪР ГАРД ВКУС МАЛИНА 196 г

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 13:04:35

ЗАФРИЛА таблетки 2 мг * 28

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 13:02:44

ХАЙП ЛИВЪР ГАРД ВКУС МАЛИНА 196 г

Коментар на: Н. Руменова от 06 юни 2025г. в 13:02:09

АНАФРАНИЛ таблетки 25 мг * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 12:55:12

АМИТРИПТИЛИН таблетки 25 мг * 60 МАЙЛАН

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 06 юни 2025г. в 12:53:20
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival