В НЗОК ще обслужват дистанционно заради COVID-19 и извънредното положение
От Здравната каса обявиха, че в ситуацията на извънредно положение, наложено заради пандемията от COVID-19, гражданите могат да получат пълната и адекватна информация за прилагането на европейски регламенти дистанционно.
Заявленията за европейските регламенти се подават по пощата, по куриери или на електронните адреси на Касата, които са: euro-rights@nhif.bg и crossbordercare@nhif.bg.
Пълната информация за това какви документи са нужни, за да бъде подадено заявление, може да бъде намерена на официалната страница на НЗОК.
Хората могат да получат консултации по въпросите, които ги вълнуват, всеки ден за времето от 9 до 17,30 часа на телефон: 02/ 965 91 16.
От НЗОК съобщават още, че допълнителни сведения за заявленията по Наредба № 2 от 2019 г. също се подават по пощата или по куриер. Ако е нужна още информация гражданите ще я получат на телефони: 02/ 965 91 19 и 02/ 965 91 93.
nhif.bg
Продукти свързани с НОВИНАТА
СТЕРИЛИЗАТОР ЗА ВЪЗДУХ CLEAN AIR 1 / 55 W
Безплатна доставка за България!СТЕРИЛИЗАТОР ЗА ВЪЗДУХ CLEAN AIR 4 / 55 W
Безплатна доставка за България!ДИХАТЕЛНИ УПРАЖНЕНИЯ ПРИ COVID-19 - Д-Р АННА ШУМЕЙКО, НАТАЛИЯ БОРИСОВА - СИЕЛА
КОМБИНИРАН БЪРЗ АНТИГЕНЕН ТЕСТ ЗА КОРОНАВИРУС / COVID-19, ГРИП ТИП A И ГРИП ТИП B (КОЛОИДНО ЗЛАТО) * 1 ADVENT LIFE
КОМБИНИРАН АНТИГЕНЕН ТЕСТ 6 В 1 * 1 ADVENT LIFE
БЪРЗ АНТИГЕНЕН ТЕСТ ЗА КОРОНАВИРУС/COVID-19 Ag (ТАМПОН) * 1 PROGNOSIS BIOTECH
НОВИНАТА е свързана към
- Коронавирус COVID-19
- Nimbus – „облачният“ вирус, който отново разбуни духовете
- COVID-19, идентифициран вирус COVID-19, идентифициран вирус
- Нови 83 души са заразени с COVID-19, най-много положителни проби има в област Смолян
- Истини и митове за здравеопазването в Куба
- Мерките срещу COVID-19 са свързани с нарушения в детското развитие
- Кардиологът д-р Бойчо Бойчев и приносът му в битката с новия коронавирус
- Д-р Станимир Хасърджиев: Колко COVID кризи са нужни, за да ни покажат, че в здравеопазването така не може!
- Инхалации с хепарин помагат на пациенти с COVID-19 или пневмония
- След 2-годишно разследване: Ясни са последствията и научените уроци от пандемията от COVID-19
Коментари към В НЗОК ще обслужват дистанционно заради COVID-19 и извънредното положение