Нови изисквания за прием на пациенти в Пирогов
Пирогов обяви нови правила за прием на пациенти в спешния център. Това се наложи след серия скандали и най-вече след скандала със смъртта на пациент, отпратен от дежурния екип на болницата.
Новите изисквания предвиждат двама лекари - специализанти да посрещат пациенти и да ги насочват към съответния кабинет. Това ще се случва на регистратурата на лечебното заведение. До скоро пациентите бяха ориентирани от санитари и охрана.
Здравното заведение смята да развие системата – от регистратурата до кабинета да се приемат пациентите поименно и според реда, за да се наложи регулярен прием. Допускането на роднини и придружители, ще бъде редуцирано.
Предстоят също и ремонтни дейности в Пирогов. Входът на спешния център ще бъде реконструиран в кабинет, където с приоритет ще се преглеждат болните пациенти, при влизане в болницата.
До месец се очаква да бъдат обособени две регистратури – едната за спешни случи, другата за планови.
Към момента новите правила вече са в сила. За 12-часово дежурство са консултирани над 200 човека. Специализантите ги разпределят на спешни, неотложни и такива, които търпят изчакване на лечение.
Предвижда се още една мярка всички медици и специализанти да преминат специални курсове с психолози и психиатри, които да им помогнат в общуването с пациентите.
По статията работи: Велина Неделчева
Снимка: MedicalNews
Коментари към Нови изисквания за прием на пациенти в Пирогов