AbbVie е фармацевтичната компания с най-добра репутация в света, сочи Reputation Institute
През 2017 г. доверието във фармацевтичните компании е нараснало със 7%, в сравнение с миналата година, показва традиционният доклад на консултантската компания Reputation Institute, цитиран от Бизнесинсайдър. Проучването подрежда 17-те най-големи фармацевтични компании, според доверието в тях от страна на потребителите. Класирането е направено на базата на оценка на 7-те критерия, измерващи репутацията: продукти/услуги, работна среда, иновации, обществена ангажираност, управление, лидерство и финансово представяне.
Проучването е на базата на оценката на 16 800 потребители от 8-те най-големи световни пазари: Бразилия, Канада, Франция, Италия, Германия, Испания, Великобритания и САЩ.
„Резултатите са изненадващи за мнозина, имайки предвид медийното отразяване за фармацевтичния сектор, което е силно негативно. Докладът обаче още един път доказва, че медийното отразяване и репутацията са две различни неща“, коментират от Reputation Institute.
Безспорен лидер сред фармацевтичните компании е AbbVie, която се изкачва с 5,3 точки в класацията, спрямо миналата година. През 2016 година Компанията, която е позната с най-продаваното в света лекарство за възпалителни автоимунни заболявания, дебютира в класацията на 10-то място. През тази година AbbVie събира най-много точки по три от 7-те критерия, измерващи репутацията: работна среда, управление и обществена ангажираност.
Две от фармацевтичните компании са с изравнени резултати тази година: AstraZeneca и Novartis събират 70.4 точки и си поделят четиринайсето място.
Ето и самото класиране:
1. AbbVie - 74.5 точки
2. Novo Nordisk - 74.0 точки
3. Takeda Pharmaceuticals - 73.8 точки
4. Roche - 73.4 точки
5. Janssen Pharmaceuticals - 72.5 точки
6. Gilead Sciences - 72.4 точки
7. Bayer - 72.3 точки
8. Merck - 72.2 точки
9. Sanofi - 72.0 точки
10. Eli Lilly - 71.9 точки
11. Allergan - 71.8 точки
12. Merck KGaA. - 71.6 точки
13. Bristol-Myers Squibb.- 70.5 точки
14. (изравнен) AstraZeneca - 70.4 точки
14. (изравнен) Novartis - 70.4 точки
16. GlaxoSmithKline. - 68.5 точки
17. Pfizer. - 68.4 точки
Продукти свързани с НОВИНАТА
ОРГАНИЗАЦИОННО ПОВЕДЕНИЕ - АЛЕКСАНДЪР ПАУНОВ, МАРИН ПАУНОВ, МИНА ПАУНОВА - СИЕЛА
ФЕНОМЕНЪТ ЗАРА - КОВАДОНГА О`ШЕЙ - ЖАНУА 98
УМНИ ПАРИ - СТОЙНЕ ВАСИЛЕВ - СИЕЛА
КАРМИЧЕН МЕНИДЖМЪНТ - ГЕШЕ МАЙКЪЛ РОУЧ
ДА ВИ ДОЙДЕ УСПЕХ ДО ГЛАВАТА И КАК ДА ГО ИЗБЕГНЕТЕ - М.С.НОРБЕКОВ
АЙСБЕРГЪТ НИ СЕ ТОПИ - ДЖОН КОТЪР, ХОЛГЪР РАТГЕБЪР - ХЕРМЕС
НОВИНАТА е свързана към
- Как да ръководим успешно фирма
- Какво се случва, ако пазаруваш от малкото магазинче?
- Едно момче само на 14 години, а вече - реализиран предприемач
- Как да използвате езика на тялото при бизнес среща и интервю
- Бизнес климатът в страната е влошен, констатират 91 % от участниците в анкета на БСК
- Фармацевтичната компания Pfizer се насочва към иновативните лекарства
- Удължават антикризисната мярка 60/40 до септември 2021 г.
- Най-здравословният начин на живот водят търговците
- БСК настоява за равнопоставеност на фирмите при отпускането на помощ за времето, в което са затворени заради COVID-19
- Digital Health and Medical Innovation Forum ще се проведе на 16 март, 2016
Коментари към AbbVie е фармацевтичната компания с най-добра репутация в света, сочи Reputation Institute