Колбасите намаляват шансовете на мъжете да станат бащи
Преработеното месо променя качеството на сперматозоидите и намалява шансовете на един мъж да стане баща.
Това са установили учени от Харвардския университет.
Техните изследвания показват, че всекидневната консумация на кренвирши, салами, наденица и бекон влияят отрицателно върху мъжката плодовитост.
Резултатите от изследването потвърждават тезата, че проблемите на двойките при зачеването се дължат най-вече на начина на живот.
Продукти от Framar.bg
ВИТЕН ЛАБ МУЛТИВИТАМИНИ И МИНЕРАЛИ + КОЕНЗИМ Q10 капсули * 60
НовЕЛ КОМПРА ТРИБУЛУС капсули * 180
МАКА капсули 500 мг * 60 FAIRHAVEN HEALTH
БЪРЗ ТЕСТ ЗА ФЕРТИЛИТЕТ ЗА МЪЖЕ
ПРИМА ТЕСТ ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ КАЧЕСТВО НА СПЕРМА * 1
БИОХЕРБА ТРИБУЛУС ЕКСТРАКТ + ЦИНК капсули 300 мг * 100
ХАНОЖУ ТРИБУЛУС + МАКА + ГУАРАНА капсули * 90
Вижте още
- Знаете ли, че...
- Подобрете плодовитостта и потентността с мед и орехи
- Младите хора не са запознати докога могат да отлагат раждането на дете
- Това какво бельо носят мъжете и как стоят на седалката в колата влияе на тяхната плодовитост
- Плодовитостта при мъжа зависи от храненето и физическата активност
- Ниският тембър - знак за мъжка плодовитост
Коментари към Колбасите намаляват шансовете на мъжете да станат бащи