Набавяйте си омега-3 мастни киселини с риба, а не с таблетки
Омега-3 мастните киселини, които са от голямо значение за здравето на сърцето, трябва да бъдат набавяни чрез консумация на риба и рибни продукти, а не с таблетки.
В специално изявление Марион Несъл от Нюйоркския университет подчерта, че данните за таблетките са двупосочни, а по-голямата част от доказателствата в подкрепа на омега-3 мастните киселини са от изследвания, в които участниците не са пили хранителни добавки, а са яли риба.
Според анализ, който бе публикуван в изданието на Американската медицинска асоциация, от 18 случайно избрани изследвания за рибеното масло, само две са показали, че редовният прием на таблетки носи ползи за здравето. От друга страна, за постигане на ефект, е необходимо да бъде приемана голяма дневна доза.
4 грама омега-3 мастни киселини от рибено масло дневно подпомагат възстановяването на пациентите след инфаркт. Но за постигане на тази доза са необходими минимум 8 таблетки, установи изследване на Американската асоциация за сърдечно здраве.
Съветът на специалистите е хората да се придържат към хранителен режим с високо съдържание на омега-3 мастни киселини, тъй като те намаляват възпаленията, поддържат здравето на сърцето, кръвоносните съдове и кожата. Тази съставка е изключително полезна и за хората, които са предразположени към нервни сривове и депресивни състояния.
Снимка: taste.com
Продукти от Framar.bg
ЕЛИКСИРИКА БИОТЕХ ЛИВ-АР ХЕПАТОПРОТЕКТ желатинови капсули * 30
ДЖЕЙМИСЪН ОМЕГА БИОКОМПЛЕКС 3 - 6 - 9 капсули 1200 мг * 80
ЛИЗИ ХЕЛТ ДУЕТ - ОМЕГА 3 + ВИТАМИНИ + МИНЕРАЛИ дози * 32
БАРЛИЙНС ТОТАЛ ОМЕГА капсули * 90
ЛИЗИ ОМЕГА 3 РИБЕНО МАСЛО С ВКУС НА ЛИМОН 240 мл
БАРЛИЙНС ФРЕШ КЕЧ РИБЕНО МАСЛО капсули * 250
ЛИЗИ ОМЕГА 3 ФОРТЕ капсули * 64
Вижте още
- Знаете ли, че...
- Кои добавки са ефективни при артрит?
- Омега-3 и ниска доза аспирин могат да намалят нуждата от антибиотици при тежък пародонтит
- Опасна ли е комбинацията между риба и мляко – традиционни вярвания и научни факти
- Добавките с омега-3 не подобряват паметта и когнитивните функции
- Как да приготвите перфектната риба на скара
Коментари към Набавяйте си омега-3 мастни киселини с риба, а не с таблетки