Начало Здравна медиа Любопитно Отслабване и спорт 5 храни, ускоряващи топенето на коремните мазнини

5 храни, ускоряващи топенето на коремните мазнини

5 храни, ускоряващи топенето на коремните мазнини - изображение

Отслабването може да бъде трудна задача, а понякога направо изглежда невъзможно.

За повечето хора една от най-проблемните области е коремната, където се натрупват неприятни сланинки. Но освен че гледката не е приятна, коремното затлъстяване е опасно, защото увеличава риска от сърдечни болести и диабет тип 2.

Вижте консумацията на кои храни може да стопи омразните тлъстинки, за да се радвате на фина талия и по-добро здраве.

1. Бадеми.

Въпреки, че бадемите съдържат много мазнини, по-голямата част от тях са мононенаситени мазнини, които са полезни. Този вид мазнини също спомага за разпространяването на мазнини до други места по тялото си, а не само по корема. Проучванията показват, че хората, които избягват ядките, губят мазнини по-трудно, отколкото тези, които ги хапват.

Шепа ядки за закуска може да ви помогне да изгорите по-лесно мазнините от талията, давайки тласък на вашия метаболизъм.

2. Овесени трици.

Според изследване на американски специалисти, хората, които са яли овесена каша за закуска, не са толкова гладни на обяд, както хората, консумирали други зърнени култури.

Яденето на овесена каша може да подпомогне значително за заличаване на коремните мазнини с течение на времето.

Ако ви се яде нещо сладко, опитайте да добавите плодове вместо бяла и кафява захар към триците. Фруктозата от плодове е много по-добра алтернатива от глюкоза и захароза.

3. Храни, богати на фибри.

Доказано е, че висцералната мастна тъкан (коремната мазнина) се влияе от храни, богати на влакна.
Установено е, че хората, които консумират повече влакнести храни, имат около 4% по-малко мазнини по корема, отколкото тези, които пренебрегват приема на фибри. Леща, круши, боб, боровинки, ябълки и аспержи са все примери за храни, които са с високо съдържание на фибри.

4. Дива сьомга.

Сьомгата е отличен източник на омега-3 мастни киселини, които имат пряко въздействие върху намаляване на коремните мазнини. Сьомгата също така има способността да забави храносмилателната система и на свой ред да ви накара да се почувствате сити за много по-дълго.

5. Цитрусови плодове.

Следващия път, когато имате неустоимо желание за сладко, вземете един портокал, грейпфрут или сложете малко лимон във вода и мед! Тези цитрусови плодове са богати на витамин C, което ви позволява да обработвате мазнините по-бързо.

Още по темата:

4.8, 6 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлДиетиСпортСнимкиХранене при...ЛеченияВидеоНовиниАнкетиСоциални грижиРецептиФизиологияНормативни актовеПсихологияСтатистически проучванияИнтервютаОрганизацииАлт. медицинаЗаведенияБотаникаПроизводителиИсторияТестовеКалкулатори