От 15 юни 2020-а започва да работи мобилно приложение за обратна връзка на НЗОК с гражданите
Мобилно приложение, което дава възможност за бърз и лесен достъп до информация, ще започне на действа от 15 юни 2020-а.
Екипът на НЗОК е подготвил приложението, воден от идеята да чуе мнението на българите за здравните услуги. Възможността хората да дадат информация за проблемите, с които се сблъскват, когато имат нужда от медицинска помощ, е от значение. Така здравните власти имат реалната възможност да разберат пробойните в системата и да търсят начини за промяна.
Ползващите операционната система Android могат да инсталират приложението, като изпишат в полето за търсене на Google Play “НЗОК“, а тези със система iOS в App Store. Могат да го направят и чрез QR код, който ще намерят на официалната страница на Касата.
Хората трябва да знаят още, че не е необходимо да споделят лични данни или данни за лечебното заведение, където са потърсили помощ.
Очакванията са в рубриката „Обратна връзка“ всеки, който желае, да представи мнението си за получената от него здравна услуга в болница, медицински център, лаборатория, при зъболекаря или в аптека.
nhif.bg, pixabay.com
Продукти свързани с НОВИНАТА
ДЕТЕКТОР ЗА ХРИПОВЕ ОМРОН WHEEZE SCAN
Безплатна доставка за България!НОВИНАТА е свързана към
- Мобилно приложение диагностицира с точност ушни инфекции при деца
- Физикална терапия и рехабилитация, финансирана от НЗОК
- Най-добрите тракер приложения за бягане за Android
- Национална здравноосигурителна каса
- Структура и функции на Националната здравноосигурителна каса
- Здравноосигурените могат да видят своето здравно досие с ПИК от НАП
- Как да получим медикаменти за домашно лечение по здравна каса
- Смарт приложение изчислява точния размер обувки
- Как да ползваме мобилното приложение за публичност, повече прозрачност и контрол за извършените плащания от Здравната каса?
- Мобилно приложение успява да идентифицира туберкулоза
Коментари към От 15 юни 2020-а започва да работи мобилно приложение за обратна връзка на НЗОК с гражданите