Вегетарианството ни гарантира с 10 години по-дълъг живот
Учени доказаха, че вегетарианците живеят по-дълго от хората, които обичат да ядат месо. Месоядните губят 10 години от живота си, показва ново изследване на университета "Харвард". Проучването анализира разликата в продължителността на живота на вегетарианците и месоядните. Според експерти тя е подобна като тази между пушачите и непушачите. Ежедневната консумация на високи количества холестерол скъсява живота, колкото пет изпушени цигари през деня.
Вегетарианската диета може да предотврати появата на различни заболявания, които често са причина за преждевременна смърт, а именно сърдечно-съдови заболявания, рак, белодробни заболявания. Друго изследване показва, че растителните продукти ефективно се борят с болестта на Алцхаймер. Поради тази причина хората, които редовно ядат месо, са три пъти по застрашени от това заболяване.
Коментари към Вегетарианството ни гарантира с 10 години по-дълъг живот