Консумацията на напълно безсолна храна е вредна
Консумацията на напълно безсолна храна е по-вредна от употребата на минимално количество сол. Това може да доведе дори до повишаване риска от смърт вследствие на заболявания на сърдечно-съдовата система. Изводът е на канадски учени, а изследването е публикувано в сп. Lancet.
Експертът Андрю Менте обяснява, че умереният прием на сол леко понижава кръвното налягане, но води до много други ефекти като увеличаване нивата на някои хормони, които имат положително действие върху организма. Това е важно за хората, които страдат от хипертония.
Учените са наблюдавали здравето на над 130 000 души от 49 държави. Специалистите редовно правели кръвни изследвания на участниците, събирали данни за техния хранителен режим, заболявания, вредни навици и други фактори, оказващи влияние върху общото им състояние и продължителността на живот.
Продукти свързани със СТАТИЯТА
АРОМАНДИСЕ ЗАМЕСТИТЕЛ НА СОЛ С ЙОД 70 г
АТАКАМСКА ДРЕВНА СОЛ 300 г ЗДРАВНИЦА
КЕЛТСКА СОЛ - ГРАНУЛИ - ЕСТЕСТВЕНО ВЛАЖНА 1 кг LE GUERANDAIS
КЕЛТСКА СОЛ - ФИНА - ЕСТЕСТВЕНО ИЗСУШЕНА 500 г LE GUERANDAIS
ДИБЕН ЕНТЕРАЛНА ХРАНА ЗА ПИЕНЕ ГОРСКИ ПЛОДОВЕ 200 мл
АРОМАНДИСЕ АЛТЕРНАТИВЕН ЗАМЕСТИТЕЛ НА ОБИКНОВЕНАТА СОЛ С НАСИТЕН ВКУС 70 г
СТАТИЯТА е свързана към
- Знаете ли, че...
- Какво лекува английската сол
- 5 вреди от честото консумиране на чесън
- Солариум: лечебни ползи и рискове
- 5 рискови лекарствени комбинации
- Уголемената езична сливица е локално състояние и не води до увреждане на далечни органи
- Облекчете хемороидите с разтвор от сол и сода
- Соланинът - колко опасен може да бъде?
- Лекарства, увреждащи черния дроб
- Лечение при хипотония (ниско кръвно налягане)
- Сухарите вредят на здравето?
Коментари към Консумацията на напълно безсолна храна е вредна