Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Здравни новини НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения

НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения

от 01 ное 2016г.
НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения - изображение
  • Инфо
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Коментари
Свързаност

От 1 ноември 2016 г. всеки пациент, на който се налага лечение в болница, ще трябва да бъде хоспитализиран и – съответно, дехоспитализиран, чрез Регистрационната система за здравноосигурителни събития при изпълнителите на медицинска помощ, съобщават от Здравната каса.

Ако при постъпване или при изписване от лечебното заведение здравноосигурените граждани се натъкнат на нередности, затрудняващи процеса, те могат да сигнализират във всяка районна здравноосигурителна каса, както и на "горещия" телефон на НЗОК – 0800 14 800. Телефонът е безплатен за гражданите. 

Сигнали и оплаквания могат да се подават и в рубрика "Он-лайн консултации" на сайта на институцията – www.nhif.bg.

Писмени жалби могат да се изпращат на адреса на районните здравноосигуритени каси или в Националната здравноосигурителна каса – 1407 София, ул. "Кричим" №1.

Другата новост в здравеопазването е ново мобилно приложение, което ще известява пациентите, когато Здравната каса извършва плащане от негово име. Така ако гражданин получи съобщение, а не е постъпвал в лечебно заведение, болницата ще бъде санкционирана. Приложението ще е налично в началото на следващата седмица.

Снимка: news.bg

Още по темата:
  • Освен с пръстов отпечатък, хоспитализацията ще може да се регистрира с ЕГН и данъчен код Освен с пръстов отпечатък, хоспитализацията ще може да се регистрира с ЕГН и данъчен код
  • НЗОК разкрива изнесени бюра за пръстовия идентификатор в големите болници НЗОК разкрива изнесени бюра за пръстовия идентификатор в големите болници
  • В София онкоболни пациенти чакат с часове за регистрация с пръстов отпечатък В София онкоболни пациенти чакат с часове за регистрация с пръстов отпечатък
  • Въвеждането на пръстов отпечатък ще струва на лекарите 10 милиона лева Въвеждането на пръстов отпечатък ще струва на лекарите 10 милиона лева
5.0/5 1 оценка

Коментари към НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения
    www.framar.bg 
    на 30 July 2025 в 09:05
    Коментирайте "НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения"

НОВИНАТА е свързана към

  • Победа в полза на нуждаещите се от лекарства, които НЗОК не плаща
  • Може ли рецепти да бъдат изпълнявани в аптеки, разположени на територията на друго населено място?
  • Как да подадем сигнал за корупция до НЗОК?
  • Структура и функции на Националната здравноосигурителна каса
  • Физикална терапия и рехабилитация, финансирана от НЗОК
  • Национална здравноосигурителна каса
  • Електронното здравеопазване: медицинската ни история на един клик разстояние
  • Здравната каса ще плаща за модерно лечение на мозъчно-съдови болести
  • Здравноосигурените могат да видят своето здравно досие с ПИК от НАП
  • Фармацевтите и НЗОК постигнаха консенсус за начина на финансиране
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Прием в болница - какво заплаща НЗОК, какви документи са необходими и колко продължава болничният престой

преди 46 дни, 16 часа и 49 мин.

Шоколадови яйца Хари Потър - как да убедя детето ми да не иска всеки ден

преди 749 дни, 2 часа и 33 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Преглед при лекар, рецепти, лечение - по време на почивка

преди 13 дни, 19 часа и 47 мин.

Къде изчезна пробиотикът Вивомикс?

преди 18 дни, 23 часа и 9 мин.

Експертиза на трайно намалена работоспособност ТЕЛК и ЛКК - какво трябва да знаете

преди 20 дни, 22 часа и 46 мин.

Шампионат по колоездене "Зелените пирамиди", гр. Стара Загора - 06.07.2025 година

преди 25 дни, 21 часа и 6 мин.
Всички

АНКЕТА

Как ще ни повлияе приемане на еврото?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

БИОХЕРБА ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ ЧАЕНО ДЪРВО 10 мл

ВИЗИХЕЛП ЕЧЕМИК унгв.15 гр.

ВИНПОЦЕТИН таблетки 10 мг * 30 ДАНСОН

МЕДИЦИНСКИ ПАМУК МЕДИКА 100 г

МЕДИЦИНСКИ ПАМУК МЕДИКА 50 г

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ЕРИУС перорален разтвор 0.5 мг/мл 120 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 29 юли 2025г. в 16:19:40

ЕРИУС перорален разтвор 0.5 мг/мл 120 мл

Коментар на: Анонимен от 29 юли 2025г. в 15:13:09

ОСТРОВИТ АКВА КИК ЕЛЕКТРОЛИТИ саше 10 г * 24

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 29 юли 2025г. в 14:39:01

ФЕМИНОРМ капсули * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 29 юли 2025г. в 14:34:18

ФИТО НЕО ХЕД РЕЛАКС - Д таблетки * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 29 юли 2025г. в 14:32:10
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival