Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Здравни новини НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения

НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения

от 01 ное 2016г.
НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения - изображение
  • Инфо
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Коментари
Свързаност

От 1 ноември 2016 г. всеки пациент, на който се налага лечение в болница, ще трябва да бъде хоспитализиран и – съответно, дехоспитализиран, чрез Регистрационната система за здравноосигурителни събития при изпълнителите на медицинска помощ, съобщават от Здравната каса.

Ако при постъпване или при изписване от лечебното заведение здравноосигурените граждани се натъкнат на нередности, затрудняващи процеса, те могат да сигнализират във всяка районна здравноосигурителна каса, както и на "горещия" телефон на НЗОК – 0800 14 800. Телефонът е безплатен за гражданите. 

Сигнали и оплаквания могат да се подават и в рубрика "Он-лайн консултации" на сайта на институцията – www.nhif.bg.

Писмени жалби могат да се изпращат на адреса на районните здравноосигуритени каси или в Националната здравноосигурителна каса – 1407 София, ул. "Кричим" №1.

Другата новост в здравеопазването е ново мобилно приложение, което ще известява пациентите, когато Здравната каса извършва плащане от негово име. Така ако гражданин получи съобщение, а не е постъпвал в лечебно заведение, болницата ще бъде санкционирана. Приложението ще е налично в началото на следващата седмица.

Снимка: news.bg

Още по темата:
  • Освен с пръстов отпечатък, хоспитализацията ще може да се регистрира с ЕГН и данъчен код Освен с пръстов отпечатък, хоспитализацията ще може да се регистрира с ЕГН и данъчен код
  • НЗОК разкрива изнесени бюра за пръстовия идентификатор в големите болници НЗОК разкрива изнесени бюра за пръстовия идентификатор в големите болници
  • В София онкоболни пациенти чакат с часове за регистрация с пръстов отпечатък В София онкоболни пациенти чакат с часове за регистрация с пръстов отпечатък
  • Въвеждането на пръстов отпечатък ще струва на лекарите 10 милиона лева Въвеждането на пръстов отпечатък ще струва на лекарите 10 милиона лева
5.0/5 1 оценка

Коментари към НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения
    www.framar.bg 
    на 03 June 2025 в 03:10
    Коментирайте "НЗОК е готова да реагира на всеки пациентски сигнал за нередности в лечебните заведения"

НОВИНАТА е свързана към

  • Здравноосигурените могат да видят своето здравно досие с ПИК от НАП
  • Физикална терапия и рехабилитация, финансирана от НЗОК
  • Структура и функции на Националната здравноосигурителна каса
  • Прегледите при личните лекари може да станат платени от 1 април
  • Здравната каса ще продължи да плаща по 2 лв. на аптеките
  • От 1 ноември 2016 г. във всички болници в страната ще заработи новата система за регистрация на пациентите
  • Решено е: Няма да намаляват цените на клиничните пътеки
  • Регистрационната система става задължителна за заплащане на лечебните заведения от НЗОК
  • Приключи проверката на здравната каса в болница "Света Екатерина"
  • НЗОК улеснява пациенти с диабет с нови промени
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Шоколадови яйца Хари Потър - как да убедя детето ми да не иска всеки ден

преди 691 дни, 20 часа и 38 мин.

Мултифункционален онлайн магазин - всичко за всеки "ТИРБУШОНА"

преди 2073 дни, 13 часа и 23 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

30% Temu T?rkiye ?ndirim Kodu [acp856709] + 1500TL Kupon Paketi

преди 3 часа и 5 мин.

Temu Kupon Kodu [acp856709] 4000? Indirim Kazan?n

преди 3 часа и 6 мин.

70% ?ndirim yada 100€ Temu Kupon Kodu [acp856709]

преди 3 часа и 7 мин.

??????Temu??????? 30%???acp856709????????????

преди 3 часа и 8 мин.
Всички

АНКЕТА

Прозрачна ли е благотворителността в България?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ИНВЕСТИРАНЕТО В АКЦИИ-ИГРА НА ХИПОТЕЗИ-М.НЕДЕВ

ЛИЗИ МАСЛО ОТ ЧЕРЕН ДРОБ НА ТРЕСКА + ОМЕГА 3 + ВИТАМИН D + ВИТАМИН A капсули * 80

ИМУН СЪПОРТ ВИТАМИН C ЕКСТРА 500 + БИОФЛАВОНИ 350 мг капсули * 90 НАТУРАЛ ФАКТОРС

ЛИЗИ МАСЛО ОТ ЧЕРЕН ДРОБ НА ТРЕСКА С ВКУС НА ЛИМОН 240 мл

АРОМАНДИСЕ ЕВКАЛИПТ прах за горене 50 г

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ВАЯ БИОТИК D3 капки 10 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 юни 2025г. в 16:59:25

ОМНИ ЛОДЖИК ПЛЮС прах 5 г * 90

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 юни 2025г. в 16:47:48

ОЗЕМПИК инжекционен разтвор в предварително напълнена писалка 0.25 мг + 4 игли

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 юни 2025г. в 16:44:41

ЕНТЕРОЛ прах за перорална суспензия 250 мг * 20

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 юни 2025г. в 16:41:31

ВОКАНАМЕТ таблетки 50 мг / 1000 мг * 60

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 02 юни 2025г. в 16:40:59
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival