Жените са по-активният пол в социалните мрежи
Дамите доминират дигиталната „битка на половете".
Графика на Диджитал Флаш Ню Йорк показа, че броят на жените в трите водещи социални мрежи е много по-висок от този на мъжете. Представителките на слабия пол съставляват 64% от потребителите на Facebook, 58% от хората в Twitter и умопомрачителните 82% от клиентите на Pinterest.
Техният брой е по-висок и при онлайн игрите, които някога бяха запазена марка на безделните мъже. Вземете за пример Zynga - социалната платформа, отговорна за създаването на редица хитови игри във Facebook. Според Диджитал Флаш, "дамите на над 55 години прекарват повече време в онлайн игрите, отколкото мъжете на възраст между 15 и 24 и тези от 25 до 34 взети заедно".
Продукти свързани със СТАТИЯТА
СТАТИЯТА е свързана към
- Знаете ли, че...
- Дигитален детокс – какво представлява и защо ни е необходим
- Пролетно почистване в социалните мрежи – защо е важно за психичното здраве
- Вреди и ползи за тийнейджъра от социалните мрежи
- Кога трябва да застанете между тийнейджъра и неговия телефон
- 3 стъпки за прекратяване на парасоциални взаимоотношения
- Свързана ли е оценката за красота с хоризонталното движение на пръста при разглеждане на снимки онлайн
- Вижте "Поколението на социалните мрежи" – анимираният кратък 2 минутен комикс, който ще ви замисли (видео)
- До какво води сексуалната естетика на инфлуенсърите в Instagram
- Специалисти алармират за опасна мода в социалните медии – варене на пиле в лекарства
- Кенсъл културата и ефектите от нея върху психичното ни здраве
Коментари към Жените са по-активният пол в социалните мрежи