Жените са по-активният пол в социалните мрежи
Дамите доминират дигиталната „битка на половете".
Графика на Диджитал Флаш Ню Йорк показа, че броят на жените в трите водещи социални мрежи е много по-висок от този на мъжете. Представителките на слабия пол съставляват 64% от потребителите на Facebook, 58% от хората в Twitter и умопомрачителните 82% от клиентите на Pinterest.
Техният брой е по-висок и при онлайн игрите, които някога бяха запазена марка на безделните мъже. Вземете за пример Zynga - социалната платформа, отговорна за създаването на редица хитови игри във Facebook. Според Диджитал Флаш, "дамите на над 55 години прекарват повече време в онлайн игрите, отколкото мъжете на възраст между 15 и 24 и тези от 25 до 34 взети заедно".
СТАТИЯТА е свързана към
- Знаете ли, че...
- 81% от публикациите за лечение на рак в TikTok са неверни
- Кенсъл културата и ефектите от нея върху психичното ни здраве
- Дигитален детокс – какво представлява и защо ни е необходим
- Вреди и ползи за тийнейджъра от социалните мрежи
- Кога трябва да застанете между тийнейджъра и неговия телефон
- Защо детето иска всичко, което вижда в рекламите и как да се справим с това
- 3 стъпки за прекратяване на парасоциални взаимоотношения
- Дуумскролинг (пристрастяване към лоши новини) и как да се предпазите от него
- Американският щат Юта ограничава достъпа на тийнейджъри до социалните медии
- Жак Смит, продуцент в CNN: Какво научих след един месец без социални медии
Коментари към Жените са по-активният пол в социалните мрежи