Не надценявайтте закуската
Значението на закуската се надценява, разкрива ново изследване. Тя не потиска апетита и не допринася за намаляване на телесното тегло.
Учени от университета на Алабама в Бирмингам открили, че закуската няма абсолютно никакъв ефект върху способността на хората да отслабнат.
В рамките на изследването била проследена прогресивната загуба на телесно тегло у 300 души за 16 седмици.
Участниците били разделени на три групи.
Първата била посъветвана да закусва, втората да "прескочи" закуската, а на третата не бил даден съвет дали да закусва или не. В края на изследването било констатирано, че участниците в трите групи отслабнали еднакво.
"Предишни проучвания откриха взаимовръзка, но не непременно причинно-следствена връзка", заяви ръководителката на изследването Емили Дурандар.
Коментари към Не надценявайтте закуската