Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало Здравна медия Любопитно За нашето здраве Полувегетарианска диета намалява риска от сърдечни болести

Полувегетарианска диета намалява риска от сърдечни болести

от 06 март 2015г.
Полувегетарианска диета намалява риска от сърдечни болести - изображение
  • Инфо
  • Продукти
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Продукти
Коментари
Свързаност

Хората, които ядат повече растителни, а не животински продукти, могат да намалят риска от смърт от сърдечно заболяване или инсулт, сочи ново мащабно проучване.

Изследването включва повече от 450 000 възрастни европейци.

Експертите установяват, че тези, чийто хранителен режим включва около 70% растителни храни, като пълнозърнести храни, боб, зеленчуци, плодове и ядки, имат значително по-нисък риск от смърт от сърдечносъдови заболявания.

Техните коефициенти са с 20% по-ниски в сравнение с хората, чийто хранителен режим включва над 50 на сто месо, млечни продукти, яйца и риба.

Американската сърдечна асоциация препоръчва на хората да ядат много растителни храни, но да ограничават червеното месо и наситените мазнини, които до голяма степен се намират в продукти от животински произход.

Подчертава се обаче важността от консумация на риба - неизменна част от Средиземноморската диета, сочена за една от най-полезните за човека.

Мазните сортове риба съдържат полезни за сърцето омега-3 мазнини и са добър заместител на тежките меса.

Още по темата:
  • Борим затлъстяването още в утробите на майките си Борим затлъстяването още в утробите на майките си
  • Генетична терапия лекува щети, причинени от инфаркт Генетична терапия лекува щети, причинени от инфаркт
  • Женските сърца стареят по-различно от мъжките Женските сърца стареят по-различно от мъжките
  • 10 изумителни факта за човешкото сърце 10 изумителни факта за човешкото сърце
5.0/5 2 оценки

Продукти от Framar.bg

ЕЛИКСИРИКА БИОТЕХ ЛИВ-АР ХЕПАТОПРОТЕКТ желатинови капсули * 30
18.41€

ЕЛИКСИРИКА БИОТЕХ ЛИВ-АР ХЕПАТОПРОТЕКТ желатинови капсули * 30

ЛИПОМЕЗИН таблетки * 60
19.30€

ЛИПОМЕЗИН таблетки * 60

СОЛГАР АЛФА ЛИПОЕВА КИСЕЛИНА капсули 200 мг * 50
47.75€

СОЛГАР АЛФА ЛИПОЕВА КИСЕЛИНА капсули 200 мг * 50

НАТРОЛ БИОТИН ПЛЮС ЛУТЕИН таблетки 5000 мкг * 60
16.84€

НАТРОЛ БИОТИН ПЛЮС ЛУТЕИН таблетки 5000 мкг * 60

СОЛГАР ХРОМ ПИКОЛИНАТ капсули 100 мкг * 90
17.55€

СОЛГАР ХРОМ ПИКОЛИНАТ капсули 100 мкг * 90

ЧЕСЪН ОРГАНИК капсули 500 мг * 30 VIRIDIAN
17.65€

ЧЕСЪН ОРГАНИК капсули 500 мг * 30 VIRIDIAN

НУТРАТИЙ ЧАЙ НУТРАДЖОЙНТ филтър * 20
7.31€

НУТРАТИЙ ЧАЙ НУТРАДЖОЙНТ филтър * 20

Коментари към Полувегетарианска диета намалява риска от сърдечни болести

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Полувегетарианска диета намалява риска от сърдечни болести
    www.framar.bg 
    на 16 August 2026 в 06:37
    Коментирайте "Полувегетарианска диета намалява риска от сърдечни болести"

Вижте още

  • Нашето здраве
  • Хранене според кръвната група - кръвна група А
  • Извара и ленено масло – рецептата на д-р Будвиг срещу рака
  • ACE инхибитори
  • Хранене според кръвната група - кръвна група 0
  • Лечение при панкреатит
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Подкожен имплант, вдъхновен от оригами, следи здраветоПодкожен имплант, вдъхновен от оригами, следи здравето

Подкожен имплант, вдъхновен от оригами, следи здравето

от 14 авг 2026г.Прочети повече
Какво е палпация?Какво е палпация?

Какво е палпация?

от 14 авг 2026г.Прочети повече
Естрогенната терапия в по-късна възраст е свързана с по-нисък риск от деменцияЕстрогенната терапия в по-късна възраст е свързана с по-нисък риск от деменция

Естрогенната терапия в по-късна възраст е свързана с по-нисък риск от деменция

от 14 авг 2026г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Търся мнение за Диклопрам - имате ли странични ефекти?

преди 2 дни, 15 часа и 16 мин.

Спечели ли ви новата Coca - Cola Zero Zero?

преди 44 дни, 16 часа и 57 мин.
Всички

АНКЕТА

Скъпи ли са хранителните продукти в България?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ЕЛИКСИРИКА БИОТЕХ ЛИВ-АР ХЕПАТОПРОТЕКТ желатинови капсули * 30

ВИТЕН ЛАБ МУЛТИВИТАМИНИ И МИНЕРАЛИ + КОЕНЗИМ Q10 капсули * 60

ВЕГАВЕРО ХРАНОСМИЛАТЕЛНИ ЕНЗИМИ PRO капсули * 120

МАГНЕЗИЙ БИСГЛИЦИНАТ + ВИТАМИН B6 + ВИТАМИН D3 капсули * 60 VIT`ALL+

УЛТРА ТЕСТОСТЕРОН БУУСТ капсули * 100 УЕБЪР НАТУРАЛС

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ФУСИДИН Н крем 15 г

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 14 авг 2026г. в 15:11:13

ЕСПУМИЗАН капсули 40 мг * 25 BERLIN CHEMIE

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 14 авг 2026г. в 14:55:23

Преобразуване на международни единици IU в милиграми и микрограми

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 14 авг 2026г. в 14:44:55

ФУСИДИН Н крем 15 г

Коментар на: Петя Петрова от 14 авг 2026г. в 14:30:48

ЕСПУМИЗАН капсули 40 мг * 25 BERLIN CHEMIE

Коментар на: Svetlana Ivanova от 14 авг 2026г. в 14:01:12
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Отказ от сделка
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2026 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival